Doe mee aan onderzoek over MVO

Doe mee aan onderzoek over MVO
  • Food-en-retail
  • 4 dec 2014 @ 12:01
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekMVO

Naar aanleiding van het a.s. verschijnen van boek over MarketingTribune-columnist en Triodos-CMO Roel Welsing 'Verbinden is het nieuwe verkopen', wordt er onder Nederlandse topmanagers en marketeers een online onderzoek gehouden. Insteek: de marketing en communicatie van MVO door drie bedrijven. Triodos Bank, Coca-Cola en Hemazijn recent in het nieuws geweest rond dit onderwerp. Doet u mee?

Onderzoek- en adviesbureau Noordam & De Vries houdt de enquête uit en wil deze voor de kerst afronden. Er worden nog een aantal respondenten gezocht. Respondenten maken kans op een van de 10 exemplaren van het boek van Roel. Klik hier voor de link naar het online onderzoek.

Namens de betrokkenen, waaronder oud-hoofdredacteur van MarketingTribune Rupert Parker Brady, hartelijk dank.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken