Jumbo en klanten doneren samen ruim 300.000 complete kerstdiners

Jumbo en klanten doneren samen ruim 300.000 complete kerstdiners
  • Food-en-retail
  • 24 dec 2014 @ 14:13
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRMVOWinkelen

Klanten die dinsdag in Amsterdam hun kerstboodschappen deden, troffen René Froger en Colette Cloosterman-van Eerd achter de kassa aan. De zanger en de mede-eigenares van Jumbo Supermarkten bedankten daarmee in vestiging Foodmarkt Amsterdam klanten die coupons voor een ‘Samen vieren we kerst’-diner doneerden. Met de donaties van klanten en van familiebedrijf Jumbo kunnen nu al ruim 300.000 mensen, die volgens de retailer een steuntje in de rug kunnen gebruiken, van een kerstdiner genieten. Jumbo vraagt met de actie ‘Samen vieren we kerst’ aandacht voor armoede en eenzaamheid in Nederland.

Tijdens de landelijke actie ‘Samen vieren we kerst’ kunnen klanten bij Jumbo door middel van coupons voor-, hoofd- en nagerechten vanaf 1,50 euro doneren. Samen met Voedselbanken Nederland, Het Leger des Heils, Nationaal Ouderenfonds, Nationale Vereniging de Zonnebloem, Humanitas, Vluchtelingenwerk Nederland, Stichting Sensoor, Coalitie Erbij en de MOgroep zorgt de supermarktketen ervoor dat alle gedoneerde kerstdiners terechtkomen bij mensen die het echt nodig hebben. Nog tot en met Tweede Kerstdag kunnen consumenten bij alle 499 Jumbo winkels kerstgerechten doneren.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken