McDonalds geeft gratis online films weg
- Food-en-retail
- 8 dec 2014 @ 14:03
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FilmActivatieFood
- 8 dec 2014 @ 14:03
- Redactie Food en Retail
Vandaag hebben McDonald’s en Videoland bekend gemaakt dat ze een 'unieke samenwerking' aangaan. McDonald’s is het eerste Nederlandse merk dat ruim zeven miljoen euro aan waarde in recente online films weggeeft aan consumenten. De consument krijgt de keuze uit 50 topfilms waarvan de helft in de top 20 staat van de The Box Office 2014. Vanaf 9 december ontvangen gasten van McDonald’s bij aankoop van een Groot Voordeel menu of Salade menu een voucher voor een gratis online film van Videoland.
René Jaspers, marketing directeur van McDonald’s Nederland licht toe: 'december is de maand van cadeaus geven en gezelligheid. Vooral films kijken en samen eten zijn dan populaire bezigheden. Onderzoek toont aan dat de decembermaand samen met de zomervakantie de drukste periode voor online filmverhuur is, volgens Gfk - september 2014. Wij spelen daar op in door onze gasten juist in deze maand te verblijden met een mooi cadeau'
Vouchers voor films
Van 9 tot en met 28 december 2014 ontvangen gasten bij aankoop van een 'Groot Voordeel menu' of een 'Salade menu' een voucher voor een online film cadeau. De vouchers kunnen ingewisseld worden tot en met 28 februari 2015. Via het online platform van Videoland kan er gekozen worden uit 50 topfilms, met verschillende genres voor jong en oud. Met kaskrakers en nieuwe toppers, zoals het spectaculaire The Wolf of Wall Street, het emotionele The Fault in Our Stars en het vrolijke Rio 2, aldus het hamburgermerk.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- restaurants
- The Box Office
- rundvlees
- campagne
- René Jaspers
- topfilms
- top 20
- activatie
- vlees
- Videoland
- food
- McDonald’s
- Nederlands
- hamburger
- actie
- consument
- eten
- merk
- online films
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing