Shoebaloo opent nieuwe high-end schoenentempel
- Food-en-retail
- 2 dec 2014 @ 12:19
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWinkelen
- 2 dec 2014 @ 12:19
- Redactie Food en Retail
Schoenwinkel Shoebaloo opende na een uitgebreide verbouwing haar flagshipstore aan het Amsterdamse Koningsplein. De naar eigen zeggen 'meest vooraanstaande high-end schoenentempel' vierde dit met vrienden en familie. Architect Roberto Meyer is verantwoordelijk voor het design van het futuristisch-ogende schoenenwalhalla, waar ieder model tot zijn recht moet komen.
Shoebaloo’s oprichter Hartog Streim heeft na 38 jaar, waarbij hij zeven filialen opende en een online store, het stokje vorig jaar overgedragen aan zijn oudste zoon, Marlon Streim. 'Jong, ambitieus en met veel passie runt hij nu het schoenen-imperium', schrijft de retailer. Voor de flagshipstore koos Streim ervoor om met architect Roberto Meyer (MVSA Architects) te werken, die tot nu toe het merendeel van alle Shoebaloo winkels onder handen heeft genomen. De flagshipstore blijft alle huidige merken voeren voor zowel dames als heren.
Jubileum-edities
Speciaal voor de opening lanceerde Shoebaloo een lijn Celebration Editions in samenwerking met 's werelds grootste modehuizen. 'Hiervoor is inkoper Martin van Klaveren van de winkelketen er in geslaagd om door te dringen tot de designstudio’s van Jimmy Choo, Gianvito Rossi, Dolce & Gabbana, D-squared en Giuseppe Zanotti. De Celebration Editions zijn stuk voor stuk Shoebaloo-gecustomized, door gebruik van het herkenbare blauw. De collectie is voor zowel heren als dames vanaf nu exclusief verkrijgbaar in de nieuwe flagshipstore', aldus Shoebaloo.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- MVSA
- winkelketen
- Marlon Streim
- D-squared
- voet
- Gianvito Rossi
- exclusief
- design
- Jimmy Choo
- Giuseppe Zanotti
- opvolging
- Roberto Meyer
- Hartog Streim
- flagshipstore
- schoen
- Dolce & Gabbana
- winkel
- designstudio
- Martin van Klaveren
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing