De Tuinen wil uitbreiden met 100 winkels
- Food-en-retail
- 29 jan 2015 @ 11:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkWinkelen
- 29 jan 2015 @ 11:02
- Redactie Food en Retail
Retailconcern De Tuinen wil uiterlijk binnen drie jaar 250 winkels hebben. Dat betekent een toename van ruim 100 vestigingen. De duizend medewerkers worden bij de zoektocht naar nieuwe panden betrokken. Wie een geschikte locatie aandraagt, ontvangt een incentive. Algemeen directeur Colinda Hoegee: ‘Het is een grote uitdaging, aangezien we vijf jaar geleden nog maar 70 winkels hadden.’
‘Onze medewerkers kennen als geen ander onze winkels, onze klanten en weten precies waar wij moeten zitten’, aldus Hoegee in het persbericht. De Tuinen heeft de afgelopen jaren een stabiele groei laten zien, in een economisch uitdagend klimaat. ‘Onze doelstelling is om ons binnen drie jaar in de top 30 van retail te begeven’, aldus Hoegee.
Landelijke dekking
De Tuinen zet dit jaar grote stappen om haar landelijke zichtbaarheid uit te breiden met het zogenaamde nieuwe ‘witte vlekkenplan’ waarmee het bedrijf inzicht heeft in plaatsen in Nederland waar kansen of mogelijkheden liggen en plannen kan maken om daar naartoe uit te breiden, liefst op A-1 locaties. Door de vestigingscriteria van De Tuinen te vergelijken met plaatselijke gegevens wordt bepaald of een locatie wel of niet aansluit bij de visie van het bedrijf.
Game chaning in 2015
2015 gaat voor De Tuinen een ‘game changing’ jaar worden, vol ambitie. ‘Dit jaar wordt niet alleen gekenmerkt door het openen van nieuwe winkels, ook verdubbelen we ons distributiecentrum, introduceren wij een nieuw winkelconcept èn verwelkomen we een nieuw kassasysteem en klantenkaart om de klant nog beter te kunnen bedienen. Begin april zijn al onze winkels over op een nieuw kassasysteem’, aldus Hoegee.
Awards
Naast het feit dat De Tuinen wederom uitgeroepen is tot best groeiend bedrijf van Noord-Holland én Nederland (High Growth Award 2014), heeft zij ook voor de vierde keer op rij een FD Gazelle Award in ontvangst genomen, omdat zij opnieuw een omzetgroei heeft laten zien van meer dan 20 procent. Sinds 2003 is De Tuinen is onderdeel van het Britse Holland & Barrett, een dochteronderneming van het Amerikaanse NBTY.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- incentives
- De Tuinen
- medewerkers
- uitbreiding
- 250 vestigingen
- A-1 locaties
- Top 30
- awards
- gezondheid
- trends
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing