KLM gestart met verkoop reizen

KLM gestart met verkoop reizen
  • Food-en-retail
  • 15 jan 2015 @ 09:45
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Innovatie

KLM is met stille trom naast carrier ook verkoper van reizen geworden. De maatschappij biedt sinds kort pakketreizen naar 200 wereldwijde bestemmingen online aan. KLM gaat daarmee de strijd aan met gevestigde touroperators, die deze week in Utrecht het vakantieseizoen starten op de jaarlijkse Vakantiebeurs.

KLM heeft biedt al voor circa 200 bestemmingen uit haar netwerk package deals online aan, met duizenden bijbehorende hotels. Het gaat daarbij niet alleen om stedenreizen in Europa maar ook om complete vakanties naar de Antillen of trips naar intercontinentale bestemmingen, ontdekte Het Parool. 'Ik verwacht dat zo'n zestig tot zeventig procent van de boekingen naar bestemmingen in Europa zal plaatsvinden', zegt Harm Kreulen, directeur KLM Nederland in die krant. Uiteindelijk moet het aanbod alle bestemmingen in het mondiale netwerk van de luchtvaartmaatschappij omvatten.
 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken