Nieuwe AH XL Eindhoven vol technische innovaties

Nieuwe AH XL Eindhoven vol technische innovaties
  • Food-en-retail
  • 3 feb 2015 @ 09:18
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsIntroductieFood

Woensdag 4 februari opent in Eindhoven Albert Heijn XL. De supermarkt krijgt het grootste pick-up point in Nederland. Nieuw zijn ook de iPads op de koffietafel waarop de consument recepten kan vinden, en ook online producten kan bestellen. Voor de thuiskoks liggen in de schappen de benodigde producten. Dagna Hoogkamer, perswoordvoerder van AH noemt het een integratie van off- en online.

Hoogkamer:  ‘Onze medewerkers, die hiertoe speciaal zijn opgeleid, zullen de consument hierbij helpen. Nieuw in deze AH XL is ook het contactloos betalen. De klanten kunnen betalen met hun smartphone.’

App AH 
Voor de laatste innovatie ontwikkelde AH een speciale app, die via ah.nl te downloaden is voor Apple en android. Hoogkamer: ‘In de winkel hebben we ook een assortiment van de beste kookboeken van Nederland. Alle ingrediënten voor de recepten zijn in de supermarkt te vinden. Daarnaast voeren we ook een assortiment lokale producten. Dat doen we op het zogenaamde supermarktplein. Daar liggen producten van lokale ondernemers. Dit plein heeft een aparte kassa.’ Tot slot zegt Hoogkamer: ‘De nieuwe vestiging in Eindhoven is de meest duurzame AH van heel Nederland.’

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken