Zuivelhoeve introduceert nieuw superfood-concept
- Food-en-retail
- 24 feb 2015 @ 15:14
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFood
- 24 feb 2015 @ 15:14
- Redactie Food en Retail
Om in te spelen op de sterke opkomst van superfood en de trend gezond ontbijten, introduceert Zuivelhoeve vanaf week acht een nieuw concept, 'Boer’n Yoghurt' met noten, pitten en/of bessen. Deze naturel en onbewerkte producten in combinatie met Boer’n Yoghurt zijn bijzonder geschikt voor mensen die bewust willen eten, meldt de producent.
'Bessen op z’n best', schrijft Zuilhoeve de redactie ter introductie van de nieuwe zuivelvarianten. 'Dat bessen lekker en gezond zijn wist je waarschijnlijk al. Maar dankzij de Boer’n Yoghurt met superfoods van Zuivelhoeve kun je er voortaan echt - op en top - van genieten.'De superfood-yoghurts zijn heerlijk als ontbijt maar ook lekker onderweg, claimen de makers. In de deksel van elke verpakking zit een lepeltje en een selectie van de bessen, noten en/of pitten in drie wisselende samenstellingen. 'Even mixen en je kunt er tegenaan!' De nieuwe superfood-zuivel is vanaf deze week in het schap te vinden.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- mensen
- product
- bessen
- nbewerkt
- concept
- ontbijten
- bewust
- pitten
- innovatie
- trend
- Boer’n Yoghurt
- introductie
- superfood
- noten
- gezond
- Zuivelhoeve
- naturel
- trend
- combinatie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing