Albert Heijn Foundation presenteert 'Vers uit Afrika'

Albert Heijn Foundation presenteert 'Vers uit Afrika'
  • Food-en-retail
  • 25 mrt 2015 @ 12:03
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MVOFood

AH presenteert het nieuwe verslag over de activiteiten van de Albert Heijn Foundation: 'Vers uit Afrika'. 'Steeds meer landen in Afrika willen een gelijkwaardige handelsrelatie. Een ontwikkeling die Albert Heijn herkent. We kopen voor onze klanten al tientallen jaren groenten en fruit in Kenia, Ghana, Zuid-Afrika, Marokko en Zimbabwe', aldus de Zaanse retailketen. Klik hieronder voor een link naar het interessante verslag, ingeleid door Cees van Vliet, directeur winkels en distributie bij AH en voorzitter van het Algemeen Bestuur van de AH Foundation.

'Om ervoor te zorgen dat we ook in de toekomst voldoende kwaliteit en volume kunnen realiseren, hebben we in 2007 de AH Foundation opgericht. Hiermee leveren we een bijdrage aan de leefomstandigheden en toekomstperspectieven van medewerkers van onze leveranciers', aldus AH. In nauwe samenwerking met de Afrikaanse leveranciers zijn er inmiddels meer dan 70 projecten in zes landen geïnitieerd.

Via deze link vindt u in het verslag 'Vers uit Afrika' de nieuwste update van de projecten van de Albert Heijn Foundation.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken