Albert Heijn Foundation presenteert 'Vers uit Afrika'
- Food-en-retail
- 25 mrt 2015 @ 12:03
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MVOFood
- 25 mrt 2015 @ 12:03
- Redactie Food en Retail
AH presenteert het nieuwe verslag over de activiteiten van de Albert Heijn Foundation: 'Vers uit Afrika'. 'Steeds meer landen in Afrika willen een gelijkwaardige handelsrelatie. Een ontwikkeling die Albert Heijn herkent. We kopen voor onze klanten al tientallen jaren groenten en fruit in Kenia, Ghana, Zuid-Afrika, Marokko en Zimbabwe', aldus de Zaanse retailketen. Klik hieronder voor een link naar het interessante verslag, ingeleid door Cees van Vliet, directeur winkels en distributie bij AH en voorzitter van het Algemeen Bestuur van de AH Foundation.
'Om ervoor te zorgen dat we ook in de toekomst voldoende kwaliteit en volume kunnen realiseren, hebben we in 2007 de AH Foundation opgericht. Hiermee leveren we een bijdrage aan de leefomstandigheden en toekomstperspectieven van medewerkers van onze leveranciers', aldus AH. In nauwe samenwerking met de Afrikaanse leveranciers zijn er inmiddels meer dan 70 projecten in zes landen geïnitieerd.
Via deze link vindt u in het verslag 'Vers uit Afrika' de nieuwste update van de projecten van de Albert Heijn Foundation.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- MVO
- Zimbabwe
- Albert Heijn
- Zaan
- Ghana
- Zuid-Afrika
- ontwikkeling
- retailketen
- fruit
- gezond
- Vers uit Afrika
- Afrika
- Kenia
- Albert Heijn Foundation
- groenten
- Marokko
- klanten
- handelsrelatie
- gelijkwaardig
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing