Boodschapp begint gezonde websuper 'Goodso'
- Food-en-retail
- 10 mrt 2015 @ 09:23
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Winkelen
- 10 mrt 2015 @ 09:23
- Redactie Food en Retail
De makers van de app Boodschapp openen een eigen websupermarkt. Onder de merknaam Goodso gaat de firma online glutenvrije producten verkopen, meldt Het FD. De ambitie is om uit te groeien tot dé plek online voor mensen die op zoek zijn naar gezonde, eetbare weekboodschappen.
De winkel hoopt in eerste instantie op 1500 klanten, zegt Jeroen de Bakker van Boodschapp. Volgens de managing director van het bedrijf en oud-MarketingTribune-columnist De Bakker moet het door de mogelijke hogere marges op glutenvrije producten binnen drie a vier jaar lukken om winstgevend te worden met Goodso. Boodschapp is oorspronkelijk een app waarin consumenten de voedingswaarde van producten kunnen opzoeken. Goodso gaat eerst een maand of vijf proefdraaien. Vanaf een bedrag van €45 is de bezorging gratis, waarbij consumenten maandelijks een vooraf samengestelde box ontvangen. De Bakker werkte eerder als online strateeg bij bureau Qi, dat overnomen werd door TBWA\ Neboko. Hij bleef sindsdien in de digitale dienstverlening actief.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Goodso
- merknaam
- Qi
- producten
- websupermarkt
- weekboodschappen
- app
- managing director
- -MarketingTribune
- eetbaar
- gezonde
- klanten
- Boodschapp
- glutenvrij
- bedrijf
- winkel
- Boodschapp
- online
- Jeroen de Bakker
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing