Nieuw: Discoboodschappen doen bij Dirk
- Food-en-retail
- 18 mrt 2015 @ 08:54
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - EvenementWinkelen
- 18 mrt 2015 @ 08:54
- Redactie Food en Retail
Even dachten we dat het een grap op Facebook was: de uitnodiging om op 10 april van 21:30 tot middernacht te komen dansen en drinken tussen de Maggiblokjes en groentenschappen van de Dirk. Maar het feest in filiaal Marie Heinekenplein te Amsterdam gaat echt door, bevestigt de retailer. Marketing manager Loes de Jong van Dirk van den Broek: ‘wij waren direct enthousiast over dit initiatief en stellen onze grootste supermarkt in Amsterdam beschikbaar voor deze actie. Als boodschappen doen nog leuker kan, werken we daar graag aan mee.’
De jongelieden die eerder het tomatengevecht op de Dam organiseerden doen nu de 'Disco van Dirk.' Je kunt er shoppen en discoën voor € 7,50. Uit het persbericht: 'De organisatoren van het initiatief Disco Boodschappen hebben een akkoord met supermarktketen Dirk van den Broek. Voor het eerst zal het evenement op vrijdag 10 april na sluitingstijd plaats vinden aan het Marie Heinekenplein in Amsterdam.'
Retailfeest
Na bekendmaking van hun plan om een feest in een supermarkt te houden, op 15 januari, kregen de organisatoren al bijna 10.000 Facebook-aanmeldingen voor het evenement. Vervolgens zijn ze met verschillende supermarktketens in gesprek gegaan. Om Project X-achtige taferelen te vermijden, is besloten om maximaal 500 boodschappers toe te laten. Meedoen kan door van te voren een 'boodschappenlijst' van € 7,50 aan te schaffen. Met dit lijstje kan de supermarktgast op de avond zelf een volle tas aan gratis boodschappen verzamelen. 'Voor een volledig verzorgde avond, waarbij je zelfs je portemonnee thuis kunt laten, hoeft de bezoeker zich alleen om te kleden in een disco outfit. Aanmelden kan via discoboodschappen.nl', aldus de organisatie. Warsteiner zal een pop up bar leveren, Coca-Cola organiseert een dance battle en Club Knijn regelt een disco bowlingbaan. Op Facebook zijn intussen duizenden mensen uitgenodigd en lijkt het event nu al positief af te stralen op het merk Dirk. (PvWK)
beeld boven: van de FB-pagina Disco Boodschappen.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- boodschappen
- grootste supermarkt
- Amsterdam
- Dirk
- pop up party
- retailer
- actie
- leuker
- jongeren
- marketing manager
- Dirk van den Broek
- Marie Heinekenplein
- Loes de Jong
- Disco van Dirk
- Dam
- filiaal
- tomatengevecht
- shoppen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
- Plus start training Veilig op de weg 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing