Jongerenprovider Hi gaat verder als KPN - winkels dicht
- Food-en-retail
- 24 mrt 2015 @ 12:49
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - CreatieWinkelen
- 24 mrt 2015 @ 12:49
- Redactie Food en Retail
Jongerenprovider Hi gaat verder onder de naam van KPN, omdat de klanten van Hi te veel op die van KPN zijn gaan lijken. Alle winkels van Hi zullen 1 mei sluiten. Dat heeft de provider bekendgemaakt. Huidige klanten van Hi behouden hun huidige abonnementen en voorwaarden. Het jongerenmerk Hi van KPN heeft bijna twintig jaar bestaan en veel bekroonde en herkenbare campagnes gemaakt. KPN informeert alle klanten vandaag.
KPN sluit de 52 bestaande Hi-winkels en zegt dat het binnen KPN plek heeft voor de 'meerderheid' van de Hi-medewerkers. Hi is al jaren een van de grootste 'virtuele providers' van Nederland en richtte zich specifiek op jongeren. Simyo en Telfort blijven wel bestaan als 'goedkope' providers van KPN. Hoeveel klanten Hi precies heeft, vermeldt de provider niet. KPN stopt met het merk omdat 'met de komst van 4g de specifieke wensen van Hi-klanten en de mobiele klanten van het KPN-merk verder naar elkaar toe gegroeid zijn', aldus de provider. 'Wij nemen afscheid van het merk Hi, maar niet van waar het merk Hi voor staat, en zullen ook met het merk KPN goed blijven inspelen op de wensen van onze klanten, ook jongeren', meldt KPN. Hieronder het bericht aan Hi-klanten.
'Wat blijft hetzelfde:
• Je telefoonnummer blijft hetzelfde
• De einddatum van je contract blijft hetzelfde
• Je bundels blijven hetzelfde
• Als je Spotify hebt, neem je dit gewoon mee
• Als je KPN Compleet bent, dan hou je dezelfde voordelen
Extra's straks bij KPN:
• Gratis 24/7 Klantenservice
• Wereldwijd gratis internetten met toegang tot 13,5 miljoen Hotspots
• Je kan terecht bij 2 keer zoveel winkels van KPN'
In de MarketingTribune die vandaag verschijnt een groot interview met Eva Ruiz, de marketingbaas van Vodafone Nederland, waarin o.a. ook concurrent KPN ter sprake komt.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- jongeren
- Simyo
- internet
- afscheid
- FHV
- campagne
- bellen
- virtuele provider
- Hi-winkels
- Hi-medewerkers
- KPN
- nieuwe naam
- Telfort
- Vodafone
- grootste
- plek
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing