Hanneke Verburg nieuwe directeur INretail
- Food-en-retail
- 30 apr 2015 @ 11:36
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaWinkelen
- 30 apr 2015 @ 11:36
- Redactie Food en Retail
Hanneke Verburg (53) wordt de nieuwe algemeen directeur van INretail. Het Bestuur en de Ledenraad van de grootste non-food brancheorganisatie in ons land staan unaniem achter het besluit om haar per 1 juni te benoemen. Als algemeen directeur wordt zij eindverantwoordelijk voor de uitvoering van het verenigingsbeleid en van alle overige activiteiten die INretail ontwikkelt.
Hanneke Verburg is nu nog directeur van Winkelman en Van Hessen, bureau voor pr en marketing. Daar trad zij in 2005 in dienst, waarna zij in 2010 tot directeur werd benoemd. Zij startte haar carrière bij een ondernemerscollege en bekleedde diverse management functies in het Onderwijs. Met de komst van Verburg als algemeen directeur wordt de vacature ingevuld die ontstond door het vertrek van Jan Dirk van der Zee. Hij startte op 1 april als directeur amateurvoetbal bij de KNVB.
Juiste persoon
'Het bestuur van INretail kijkt uit naar de komst van de nieuwe directeur. Zij heeft er alle vertrouwen in dat Verburg dankzij haar brede ervaring en persoonlijkheid de juiste persoon is om de directeursfunctie succesvol in te vullen', meldt Paul te Grotenhuis namens INretail.
Hanneke Verburg
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- algemeen directeur
- uitvoering
- INretail
- non-food
- eindverantwoordelijk
- activiteit
- Winkelman en Van Hessen
- directeur
- Paul te Grotenhuis
- brancheorganisatie
- directeur
- unaniem
- retail
- Hanneke Verburg
- personalia
- pr
- verenigingsbeleid
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing