Nieuwe formule KEET store/pop up /cafe start 8 mei in Rotterdam
- Food-en-retail
- 8 mei 2015 @ 11:52
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWinkelen
- 8 mei 2015 @ 11:52
- Redactie Food en Retail
Op 8 mei 2015 opent Keet, door het merk zelf in kapitalen geschreven, haar deuren aan de Oppert in Rotterdam. Met een nieuw vooruitstrevend concept vol mogelijkheden biedt de nieuwe retailformule kleine creatieve ondernemers de mogelijkheid om hun producten op een andere manier op de markt te brengen. De consument kan straks in een moderne huiselijke sfeer de producten voelen en aanraken.
Keet biedt aan webshops, beginnende ondernemers en labels een tijdelijk verkoopplatform. De ruimte, organisatie en personeel worden voor een vast maandelijks bedrag door Keet verzorgd. Keet is een uniek concept dat tegemoet komt aan de steeds grotere vraag naar unieke producten op allerlei gebied. Zo kun je als consument bij Keet op een ontspannen manier winkelen voor de meest uiteenlopende producten die worden aangeboden door creatieve zelfstandige ondernemers. Je kan hierbij denken aan bijzondere producten voor de inrichting van je huis of andere lifestyle producten. Tevens is het mogelijk bij Keet verschillende '(h)eerlijke' producten aan te schaffen, schrijft men, zoals de siropen van Agroposto en bijzondere soorten olijfolie. 'In samenwerking met de ondernemers zullen er geregeld evenementen worden georganiseerd, zoals bijv. modeshows, lezingen, exposities en workshops.'
Koffie en bar
Naast het winkelen, kan je bij Keet ook terecht voor een eerlijke en heerlijke kop koffie, huisgemaakte smoothies en lichte lunch gerechten in een gezellige ontspannen sfeer melden de initiatoren. 'Het eten en drinken dat bij Keet wordt geserveerd bestaat uit producten van hoge kwaliteit. Vers en eerlijk zijn de toverwoorden voor de bereiding van onze gerechten. De koffiecorner is de ideale plek om een boek te lezen aan de leestafel, op je laptop te werken via gratis wifi of met vrienden een kop koffie te drinken.' Voor wie is Keet? 'Keet is voor iedereen die in een ontspannen en gezellige sfeer op zoek gaat naar iets bijzonders. Een cadeau voor een goede vriend of gewoon een moment van ontspanning tijdens een drukke winkeldag', zegt Claire Warneke, oprichtster Keet Rotterdam. De formule doet denken aan het verzamelwarenhuis Hutspot, dat succesvol is in Amsterdam. (PvWK)
Keet interieur impressie
Meer info: www.keetrotterdam.nl
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- druk
- drinken
- laptop
- vriend
- eerlijk
- overwoord
- Claire Warneke
- koffie
- gerechten
- winkeldag
- Keet
- vers
- bereiding
- Keet
- koffiecorner
- wifi
- ontspanning
- leestafel
- bijzonder
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing