Plus lanceert online platform voor eigen ondernemers
- Food-en-retail
- 15 mei 2015 @ 15:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenWebsite
- 15 mei 2015 @ 15:00
- Redactie Food en Retail
Plus lanceert weldra een nieuw online platform dat Plus-ondernemers de mogelijkheid biedt zich lokaal beter te profileren. Op het nieuwe Plus.nl kan volgens de retailer straks iedere ondernemer zijn assortiment, personeel, lokale (spaar)acties en het verhaal achter zijn of haar winkel presenteren.
Hiertoe heeft het e-commerce team van Plus een zogenaamde 'lokale module' gebouwd in het platform, melden Eric Leebeek, commercieel directeur Plus, en Tamara Smith, programmamanager e-commerce bij hetzelfde bedrijf in een interview met Distrifood. ‘De ondernemer kan foto’s van zichzelf en zijn medewerkers plaatsen, waardoor het lokale gezicht van de winkel wordt versterkt. Verder is er binnen de module ruimte om het verhaal achter de supermarkt te vertellen. Nieuwtjes aankondigen die betrekking hebben op de supermarkt kan door het gebruiken van een speciale banner met de tekst Nieuws van uw Plus. Daarnaast kan de ondernemer social media, zoals Facebook en Twitter, embedden op zijn website’, aldus Smith.
Voor consumenten wordt de'Plus boodschappenhulp' toegevoegd. Wanneer een klant een product zoekt, zoals yoghurt, dan komen de meest relevante alternatieven bovenaan te staan in de boodschappenhulp: een serie yoghurt- en toetjesmerken. Ook komt er vlak tegen het afrekenen aan een knop in beeld met goedkopere alternatieven voor zaaken in het boodschappenmandje. Die kun je dan eenvoudig verwisselen, bij wijze van service aan de klant. (PvWK)
bron: Plus, Distrifood
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Distrifood
- interview
- platform
- commercieel directeur
- lokale module
- Tamara Smith
- programmamanager e-commerce
- Plus
- bedrijf
- Eric Leebeek
- retail
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing