Restaurant Day biedt kans voor elke thuiskok
- Food-en-retail
- 7 mei 2015 @ 09:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - EvenementFood
- 7 mei 2015 @ 09:02
- Redactie Food en Retail
Restaurant Day is een voedselfestival dat georganiseerd wordt door duizenden mensen die wereldwijd ééndagsrestaurantjes openen en bezoeken. Restaurant Day brengt mensen bij elkaar door iedereen de kans te geven voedsel, ervaringen, plezier en leefruimtes te delen met een ander. De eerstvolgende editie is op 16 mei aanstaande.
Het wereldwijde evenement wordt georganiseerd vrijwilligers, die onder andere ook samen een website onderhouden, waarop je de deelnemers kunt vinden. Alle hobbykoks zijn zelf verantwoordelijk voor alle acties en gevolgen die ontstaan door het runnen van hun eigen pop-up restaurant. Om een restaurant aan te melden, klik je hier. Ook heeft de organisatie via deze link instructies voor de thuiskok met ambities. 'De locatie is nogal doorslaggevend. In de zomer zijn parken, binnenplaatsen, straathoeken favoriete plekjes. In de winter kwamen restaurantdagfans al samen in privé-woonhuizen, kantoren en andere binnenruimtes', schrijft de organisatie. Het volgende 'food carnival when anyone can open a restaurant for a day' vindt plaats op 16 mei. De club onderhoudt contacten met andere clubs in het buitenland, die tegelijkertijd ook pop-up restaurantjes uit en thuis organiseren op deze datum. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- thuiskok
- ervaringen
- ééndagsrestaurantjes
- gratis
- plezier
- iedereen
- community
- voedsel
- kennismaking
- wereldwijd
- event
- huis
- te gast
- Restaurant Day
- eten
- voordeur
- leefruimte
- wereldwijd
- Restaurant Day
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing