Sultana lanceert variant VolGraan

Sultana lanceert variant VolGraan
  • Food-en-retail
  • 12 mei 2015 @ 09:21
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodInnovatie

Sultana introduceert iets nieuws: Sultana VolGraan, meldt het merk. 'Heerlijke volkorenbiscuits, rijk aan vezels uit haver en tarwe. Zo lekker dat het heel makkelijk is om voor dit vezelrijke tussendoortje te kiezen.' Bij het nieuwe product hoort ook een nieuwe film en introductiecampagne.

De keuze voor een vezelrijk tussendoortje is zeker een applausje waard, bedachten de creatieven van het betrokken bureau met hun Sultana-marketeers. 'Ook al vinden je collega’s je een beetje apart.' De commercial is de tweede in de nieuwe themacampagne  'Voel je Happy' die The Valley samen met Sultana ontwikkelt. Naast deze tv-film bestaat de introductiecampagne uit pre-rolls, outdoor en een Facebook-activatie. Onlangs bleek uit onderzoek dat Nederlanders iets slanker worden, vergeleken met andere Europeanen. Dit mede dankzij een gezonder voedingspatroon, waarop Sultana nu lijkt in te haken. Bekijk de nieuwe film hieronder.

Credits
Opdrachtgever: United Biscuits
Klant: Lotte Oldemaat, Carlo Hagenaar en Fabian van Schie
Bureau: The Valley
Creative director: Krijn Smits
Creatie: Andrea Jansen, Astara Bakker en Nady Egelmeers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Strategie: Sytse Kooistra
Regie: Boris Booij
Productiemaatschappij: Artcore



 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken