NRW Marketingprijs opent inschrijving voor 2016
- Food-en-retail
- 22 jun 2015 @ 12:08
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - AwardsWinkelen
- 22 jun 2015 @ 12:08
- Redactie Food en Retail
De inschrijving voor de NRW Marketingprijs 2016 is geopend. Tot 1 februari 2016 kunnen leden van NRW een of meerdere marketingcampagnes en/of marketingevents insturen, meldt de organisatie. De NRW Marketingprijs zal worden uitgereikt in twee categorieën: de categorie Event en de categorie (jaar) Campagne, beide gekozen door de vakjury. Daarnaast wordt door het publiek in de zaal tijdens het NRW Marketingcongres in april 2016 de Publieksprijs gekozen.
De NRW Marketingprijs wordt sinds 2010 uitgereikt en is een jaarlijkse bekroning voor de meest innovatieve en/of effectieve marketinginspanningen voor een winkelcentrum of winkelgebied. Doel van de prijs is professionalisering van de marketing in deze sector. Bij de beoordeling van de marketingacties worden punten toegekend op het gebied van Doelstelling & Strategie, Kwaliteit van de uitvoering, Creativiteit/innovatie, Resultaten, Kosteneffectiviteit, Maatschappelijke relevantie en Samenwerking in het proces.
Toegevoegde waarde
Kitty Koelemeijer, hoogleraar marketing & retailing aan Nyenrode Business Universiteit, is voor het tweede jaar juryvoorzitter: 'vorig jaar was ik al aangenaam verrast door de leuke, inspirerende en ook effectieve campagnes en events. De diversiteit van de ingediende projecten gaf een mooi beeld waar de winkelcentrummarketing op dit moment voor staat. Retail is voor de consument meer dan het zoeken en kopen van een product. Ook dit jaar hoop ik op een groot aantal inzendingen waarbij het creëren van toegevoegde waarde centraal staat.'
Alle informatie en voorwaarden zijn hier te vinden.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Doelstelling
- Kwaliteit
- inschrijving
- Kosteneffectiviteit
- innovatie
- winkelcentrum
- marketinginspanningen
- marketing & retailing
- relevantie
- bekroning
- Resultaten
- proces
- NRW
- Kitty Koelemeijer
- Creativiteit
- NRW Marketingprijs
- winkelgebied
- Strategie
- hoogleraar
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing