Albert Heijn's Selma Postma (AH online) vervangt Adriaan Thierry - Saskia Egas wordt vp Marketing & Format Ahold
- Food-en-retail
- 10 sep 2015 @ 11:17
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Winkelen
- 10 sep 2015 @ 11:17
- Redactie Food en Retail
Adriaan Thierry, directeur Omni-Channel Marketing & Format stapt op bij de retailer. Voortaan rapporteert Selma Postma (foto), general manager van AH’s online activiteiten, direct aan ceo Wouter Kolk. Behalve e-commerce behoorden ook Marketing & Format tot Thierry‘s portfolio. Door een herstructurering bij de retailer komt de directeursfunctie echter te vervallen. Omdat Thierry onvoldoende uitdaging zag in de beschikbare alternatieve functies, is hij per de eerste van deze maand 'in oprecht goed overleg' vertrokken.
Als opvolger van Roy Perticucci gaf Thierry sinds het voorjaar van 2013 leiding aan de online activiteiten van Albert Heijn en zusterformules Gall & Gall en Etos. In die periode werd zowel het online assortiment als het bezorgterrein uitgebreid. Nieuwe afhaalpunten voor boodschappen kwamen er alleen nog in winkels. Een klein jaar geleden opende Albert Heijn een nieuwe site, die mobile first is ingericht. Thierry was vanaf 1 augustus 2011 vice president bij Ahold waar hij zich ging bezig houden met de customer loyalty strategie voor Europa. Later werd hij benoemd tot marketingdirecteur van Albert Heijn met verantwoordelijkheid voor de online activiteiten van Etos en Gall & Gall Voor Ahold werkte Thierry bij LG en daarvoor bij Red Bull.
Postma volgt op
Selma Postma is nu primair verantwoordelijk voor de online activiteiten van Albert Heijn en de zusterformules. Saskia Egas Reparaz is benoemd tot senior vice president Marketing & Format bij Ahold. Zij was eerder verantwoordelijk voor AH to go.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- uitdaging
- e-commerce
- Adriaan Thierry
- personalia
- Selma Postma
- functie
- online
- herstructurering
- Ahold
- retail
- AH
- Wouter Kolk
- Albert Heijn
- ceo
- portfolio
- directeur
- retailer
- Marketing & Format
- Omni-Channel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing