Unox introduceert 3 nieuwe soepen

Unox introduceert 3 nieuwe soepen
  • Food-en-retail
  • 21 okt 2015 @ 09:23
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • NieuwkomersFood

Marktleider Unox introduceert drie nieuwe soepen waaronder een Tomatensoep met éxtra gehaktballen. 'De warmte van een bord soep raakt iedereen, zeker als het buiten koud en nat is. Maar binnen datzelfde bord soep zit altijd nog een extra teken van liefde: de hoeveelheid soepballetjes. De vraag is natuurlijk: wie heeft een extra balletje verdiend', zegt het soepmerk.

Sinds gdeze week is deze nieuwe Unox film 'Plassen stampen' live op tv en online en wordt deze ondersteund in print. Verantwoordelijk bureau is TBWA\ Neboko. Hieronder twee nieuwe printuitingen plus het 'plassen stamp'-filmpje voor de nieuwe winter- en herfstsmaken. De soepen maken deel uit van het 'Soep in Zak'-assorriment van Unox, onderdeel van Unilever. Unox bestaat al ruim 75 jaar. In de jaren dertig bedacht Unilever de nieuwe merknaam Unox voor haar vleeswaren en vleesconserven. In het begin stonden de consumenten nog een beetje huiverig tegenover wat toen nog ‘worst in blik’ was, memoreren de marketeers op de eigen site.

Hollandse pot
'Maar al gauw veroverde Unox de harten van alle vleesliefhebbers en kwamen er verschillende soorten Gelderse worsten, ham, snijworst en tientallen andere vleesproducten op de markt. Unox werd al snel een vertrouwde naam. Naast producten als ambachtelijke rookworst, knaks en de nieuwe borrelworsten, maken we natuurlijk ook soep. In vele verschillende smaken en soorten. Zoals de nieuwe Soep in Pak, lekker voor het hele gezin, de speciale Soep in Zak met een lekkere twist en de vertrouwde stevige soepen in blik. Tel daarbij nog eens de ragout, de leverpastei en de snackballetjes, dan kom je tot meer dan 100 verschillende producten. Oer-Hollands eten zoals Nederlanders dat het lekkerst vinden.' 

Nieuwjaarsduik
Unox associeer je met Hollands winterweer, snert, boerenkool met worst en oer-Hollandse tradities als schaatsen op natuurijs. 'Unox: het Hollandste merk van Nederland', is de claim. Via de nieuwjaarsduik is Unox populairder geworden maar ook via social media. Zo telt de Unox-Facebookpagina intussen 113.579 likes. (PvWK)


 



Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken