VanHaren kiest voor pull-strategie met Sylvie Meis
- Food-en-retail
- 28 okt 2015 @ 10:16
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 28 okt 2015 @ 10:16
- Redactie Food en Retail
Sylvie Meis lanceert in december haar eigen schoencollectie bij VanHaren. Speciaal voor deze feestmaand presenteert het stijlicoon negentien pumps en high heels. Met deze betaalbare, kwalitatieve en fashionable partycollectie verstevigt VanHaren naar eigen zeggen de focus op de klant en haar behoeften. Joost van Disseldorp, directeur: 'Voor onze klanten is het belangrijk dat wij de juiste producten op het juiste moment aanbieden. Wij presenteren daarom een trendcollectie waarmee onze klanten hun outfit compleet kunnen maken.'
Vanaf begin december is deze collectie exclusief verkrijgbaar vanaf €24,90 in alle winkels en op www.vanHaren.nl. Altijd en overal het juiste product VanHaren verwacht de komende tijd een verdere focus op een pull-strategie waarbij het steeds belangrijker wordt om op het juiste moment voor de juiste prijs op de juiste plek het juiste product te leveren. Krein Bons, tevens directeur: 'Onze online-aanpak is hier een goed voorbeeld van. Voor onze klanten is het belangrijk dat ze op ieder moment tussen online en offline kunnen switchen en via alle mogelijke kanalen met ons in contact kunnen komen. Een klant denkt namelijk niet in kanalen maar in merken. Retail betekent constant in beweging blijven en je betekenis voor klanten vergroten.'
Lancering in Hamburg
Van ingetogen chiq tot ultiem glamorous Sylvie Meis’ persoonlijkheid past als vanzelfsprekend bij de maand december waarin vrouwen op hun mooist willen zijn, stelt Bons: 'Iedere vrouw houdt van schoenen. Schoenen maken ook mijn outfit helemaal compleet. Een samenwerking met vanHaren voelde dus meteen als heel logisch en vanzelfsprekend.' Sylvie’s gevarieerde partycollectie is voorzien van rijke details zoals strass, kant en metallics. Trendkleuren zwart, zilver en roségoud spelen de hoofdrol. De stijlen zijn gevarieerd; van ingetogen chic tot fashion forward en ultiem glamorous. De officiële lancering van de Sylvie Meis Partycollectie vindt eind november plaats in Hamburg.
Beeld uit de nieuwe campagne
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- winkels
- VanHaren
- Sylvie
- juiste product
- e moment
- collectie
- focus
- voet
- www.vanHaren.nl
- babe
- Joost van Disseldorp
- pull-strategie
- www.vanHaren.nl
- juist
- Meiss
- exclusief
- belangrijk
- verkrijgbaar
- schoen
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing