Canday ontwikkelt landelijke introductie nieuwe Schijf van Vijf

Canday ontwikkelt landelijke introductie nieuwe Schijf van Vijf
  • Food-en-retail
  • 2 dec 2015 @ 12:44
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • IntroductieFood

Na een bureaucompetitie onder drie creatieve bureaus heeft het Voedingscentrum Canday geselecteerd voor de landelijke introductie van de nieuwe Schijf van Vijf. Met name de verfrissende, integrale en actuele aanpak van Canday sprak het Voedingscentrum aan. Net als de vertrouwde Schijf van Vijf helpt ook de nieuwe Schijf van Vijf Nederlanders gezond, gevarieerd en duurzaam te eten, belooft het bureau.

'Maar onder invloed van de verschillende eet-, smaak- en subculturen in Nederland én dankzij nieuwe wetenschappelijke inzichten en voedingstrends is de Schijf van Vijf de afgelopen jaren geëvolueerd en daarmee nog relevanter en toepasbaarder geworden voor een breed publiek. Met het crossmediale communicatieconcept dat Canday heeft ontwikkeld gaat het Voedingscentrum deze nieuwe Schijf van Vijf nu opnieuw onder de aandacht brengen', aldus  John Lommers, ceo & founder Canday. De nieuwe Schijf van Vijf wordt begin 2016 uitgerold door het Voedingscentrum. (PvWK) 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken