Eenenvijftigduizend helden duiken fris het nieuwe jaar in

Eenenvijftigduizend helden duiken fris het nieuwe jaar in
  • Food-en-retail
  • 23 dec 2015 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringEvenementMaatschappijFood

Op de eerste dag van het nieuwe jaar trotseren naar verwachting ruim eenenvijftigduizend helden op 137 duiklocaties de koude Hollandse wateren. Of het nu gaat om een zeeduik of rivierduik, ook voor 2016 lijkt het enthousiasme voor een frisse start van het nieuwe jaar overweldigend. Unox steunt met deze 56 ste editie van de Nieuwjaarduik Voedselbanken Nederland.

Voor elke deelnemer aan de Nieuwjaarsduik Scheveningen doneert Unox één euro. Traditiegetrouw verwacht Unox ook aankomende nieuwjaarsdag weer 10.000 duikers op het Scheveningse strand.

Extra steuntje in de rug
Als organisator van de Nieuwjaarsduik Scheveningen begrijpt Unox als geen ander dat mensen het nieuwe jaar goed willen inluiden. Ook de mensen die een extraatje kunnen gebruiken, zoals gezinnen die afhankelijk zijn van Voedselbanken Nederland. Unox staat voor de ‘Hollandse pot’ en voelt zich verbonden met de mensen die gebruik moeten maken van de Voedselbank voor hun dagelijkse maaltijd. ‘Waar we kunnen, dragen we met ons merk graag een steentje bij om harten te verwarmen. We willen de mensen die het nodig hebben iets extra’s geven. Naast het doneren van 10.000 euro werven we op nieuwjaarsdag donateurs voor Voedselbanken Nederland’, aldus Jan Paul Bruins, Brand Manager van Unox.

Over de Nieuwjaarsduik
Sinds de eerste duik in 1960, uitgevoerd door Ok van Batenburg, is het Nieuwjaarsduiken uitgegroeid tot een groot aantal duiken door heel Nederland en zelfs in het buitenland. Liefhebbers van de oer-Hollandse 1 januaritraditie duiken inmiddels ook in Noorwegen, Curaçao, Zuid-Afrika, Abu Dhabi en tientallen andere landen het water in. Vorig jaar doken 50.000 duikers het water in op 137 duiklocaties in het land.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken