Van Nieuwenhuijzen leidt Shopper Marketing Nederland bij de Boost Group
- Food-en-retail
- 26 jan 2016 @ 16:51
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaWinkelen
- 26 jan 2016 @ 16:51
- Redactie Food en Retail
Shopperactivatiebureau Boost Group heeft Boudewijn van Nieuwenhuijzen (39, voorheen Hema) benoemd tot algemeen directeur Shopper Marketing voor Nederland. Hij zal een groeiend team aansturen om in te zetten op de kracht van Boost Group in deze markt.
Van Nieuwenhuijzen, meldt het persbericht, is een getalenteerde manager en heeft uitgebreide ervaring in de sector verbruiksartikelen. Hij heeft gewerkt voor internationale merken zoals Unilever, in de groothandel voor Deli XL en in de detailhandel voor Ahold en de Hema. Hij is verantwoordelijk geweest voor en heeft teams aangestuurd op verschillende afdelingen – operations, inkoop, koopwaar, marketing en sales – en is daardoor bekend met alle aspecten van de toeleveringsketen.
Hema
Voordat hij bij Boost Group kwam, heeft Van Nieuwenhuijzen met groot succes het e-commerce platform van de Hema opgezet. 'Ik ben enthousiast om tot dit dynamisch team van marketeers en verkoopdeskundigen toe te treden. De portefeuille van en de manier waarop Boost Group samenwerkt met klanten is bijna uniek en biedt aantrekkelijke mogelijkheden voor vele merken en detaillisten', stelt Van Nieuwenhuijzen. Bovendien: 'In de afgelopen 29 jaar heeft Boost Group grote stappen tot specialisatie ondernomen en is internationaal een volledige dienstverlener geworden op het gebied van shopper marketing, loyalty programma’s, collectibles promotions en digital solutions. Ik wil deze groei doorzetten door onze teams te ondersteunen in de verdere ontwikkeling van innovatieve en op maat ingerichte platforms om shoppers in het veld te activeren.'
Shopper Marketing
'Momenteel bedienen wij ruim 150 klanten in de voedingsmiddelenbranche, DIY en elektronica, de brandstof- en autobranche, financiële verzekeringsproducten, alsmede in de telecommunicatie', zegt Mario Schwegler, ceo van Boost Group. 'Boudewijn van Nieuwenhuijzen is een geweldige aanwinst voor ons. Zijn talent, met name op het gebied van Shopper Marketing, zal ons helpen om onze dienstverlening in Nederland verder te ontwikkelen.' (bronnen: boost, SMU)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- toeleveringsketen
- Deli XL
- Ahold
- Boost
- Shopper Marketing
- Nederland
- groothandel
- operations
- algemeen directeur
- sales
- Boudewijn van Nieuwenhuijzen
- stelt Van Nieuwenhuijzen. Bovendien: 'In de afgelopen 29 jaar heeft Boost Group
- benoemd
- koopwaar
- Boost Group samenwerkt met klanten is bijna uniek en biedt aantrekkelijke mogelijkheden voor vele merken en detaillisten'
- inkoop
- Hema
- marketing
- Unilever
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing