AH Restaurantactie realiseert met recentiesite Iens ruim 950.000 reserveringen

AH Restaurantactie realiseert met recentiesite Iens ruim  950.000 reserveringen
  • Food-en-retail
  • 11 feb 2016 @ 08:41
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodActies

Er is flink gebruik gemaakt van de restaurantactie die Albert Heijn in samenwerking met recensie- en reserveringssite Iens heeft opgezet. Sparen kon van 6 juli 2015 tot 31 augustus 2015. Met een volle spaarkaart konden klanten tot 31 januari 2016 genieten van een gratis 2e driegangenmenu bij één van de ruim 1.500 deelnemende restaurants. Met deze actie ondersteunden Albert Heijn en Iens restaurants in een rustigere periode. Onderstaande infographic laat een aantal leuke feiten en weetjes van deze succesvolle actie zien.

Zo is er meer dan 950.000 keer gebruik gemaakt van de actie, kon de actiepagina rekenen op meer dan 63 miljoen pageviews en ontving het populairste restaurant maar liefst 10.914 bezoekers. Voor veel restaurants was de actie ook een goede gelegenheid om nieuwe klanten over de drempel te trekken en kennis te laten maken met sfeer en keuken. Verschillende deelnemers hanteerden hiertoe een speciaal 'AH menu'. (PvWK)



(bron: MarketingTribune / AH)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken