Messemaker naar Varova Fashion

Messemaker naar Varova Fashion
  • Food-en-retail
  • 30 mrt 2016 @ 11:58
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPersonalia

Per 15 mei 2016 treedt Martijn Messemaker aan als HR director van Varova Fashion. Met Messemaker als HR director laat Varova Fashion zien stevig te gaan investeren in de ontwikkeling van haar medewerkers, het doorontwikkelen van de ondernemende cultuur en een sterke werkgeverspositie. Varova Fashion is de fashion platform-organisatie van hands-on investeringsmaatschappij Varova. Messemaker komt van Bol.com.

De organisatie bestaat momenteel uit 3 retail formules (Open32, Sissy-Boy en MenAtWork) en 5 wholesale brands (Tumble ’N Dry, GSUS, On Tour, Kings Of indigo, JC Rags). Messemaker was 5 jaar lang HR directeur van Bol.com en heeft de sterke groei van Bol.com ondersteund door een professionele HR-organisatie neer te zetten. In zijn nieuwe rol maakt Messemaker onderdeel uit van de Varova Fashion Board, welke tevens bestaat uit de algemeen directeuren van de verschillende bedrijven en de Managing Director (Maarten Vaessen).

Messemaker over zijn nieuwe rol: 'Snelle groei, professionalisering en investeren in mensen zijn drie thema’s die sterk overeenkomen met mijn eigen ambitie. Het gezamenlijk bouwen aan een Europees omnichannel platform van modebedrijven, met eigen identiteit aan de voorkant en een gezamenlijke achterkant zie ik als enorme uitdaging.'

Maarten Vaessen (md Varova Fashion): 'De HR director voor Varova Fashion is een nieuwe rol. Samen met de andere leden van de Varova Fashion Board zal de komende jaren een ambitieuze internationale groei-strategie ontwikkeld en uitgevoerd gaan worden. Daarbij leidt de HR director de agenda voor organisatie-ontwikkeling, leiderschaps-ontwikkeling en HR professionalisering. De investering in HR capabilities wordt gezien als cruciaal voor de duurzame groei van Varova Fashion. Hierdoor kunnen op termijn de beste mensen in het vak aangetrokken en behouden worden, die de groei van Varova Fashion zullen dragen.' (bron: Varova)

Over Varova
Varova is een Nederlandse hands-on investeringsmaatschappij die waarde creëert door het acquireren en managen van middelgrote bedrijven met een jaarlijkse omzet van € 5 tot 150 miljoen. De focus van Varova is op bedrijven die een strategische, commerciële, operationele en/of financiële impuls nodig hebben. Varova is actief betrokken binnen haar portfolio bedrijven om winstgevende groei te realiseren. Foto boven: winkelbeeld.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken