TV-chef Beuk vraagt faillissement aan voor culinair bedrijf
- Food-en-retail
- 13 apr 2016 @ 09:12
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodContent
- 13 apr 2016 @ 09:12
- Redactie Food en Retail
TV-chef Ramon Beuk heeft het faillissement voor zijn culinair bedrijf Culipro en evenementenlocatie De Glazen Ruimte moeten aanvragen. Na tien jaar gaat de handdoek in de ring. Beuks bedrijf Culipro kampte de afgelopen jaren met tegenvallende resultaten
Dat meldt het AD. De laatste jaarrekening van 2014 laat een negatief eigen vermogen van bijna een half miljoen euro zien. De evenementenlocatie De Glazen Ruimte is sinds het faillissement dicht. De 45-jarige TV-kok gaat zich volgens het dagblad nu richten op koken, presenteren en boeken schrijven. Hij staat op dit moment achter het fornuis bij Tasty Comedy, een culinair- en theaterarrangement in samenwerking met komiek Jörgen Raymann in Scheveningen. Beuk vindt de sluiting van de locatie geen groot probleem. 'Ik vind het gewoon leuk steeds nieuwe dingen te doen.' Zeven vaste en vijftien oproepmedewerkers zijn ontslagen. Aan een doorstart van De Glazen Ruimte wordt gewerkt, melden AD en Nu.nl.
(foto boven: YouTube)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Ramon Beuk
- Beu
- faillissement
- bedrijf
- boeken schrijven
- AD
- fornuis
- Tasty Comedy
- culinair
- evenementenlocatie
- De Glazen Ruimte
- handdoek in de ring
- presenteren
- tegenvallend
- jaarrekening
- koken
- faillissement
- Culipro
- TV-kok
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing