Hublot vindt perfecte match met Jetwise
- Food-en-retail
- 28 jun 2016 @ 15:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ConsumentenActies
- 28 jun 2016 @ 15:00
- Redactie Food en Retail
Het Zwitserse horloge merk Hublot heeft een exclusieve samenwerking afgesloten met Jetwise als official timekeeper en partner. Bij aankoop van een Hublot horloge kan de koper één jaar lang ongelimiteerd vliegen naar de luchthavens van Cannes en Ibiza met Jetwise. Je moet dan wel eerst een horloge van bijna 20 duizend euro kopen.
Het relatief jonge Hublot staat in de horlogewereld bekend om haar vooruitstrevende technische vondsten en kwalitatief hoogwaardige en comfortabele horloges. Dit zorgt voor een perfecte match met Jetwise, de nieuwkomer in de luxe jet wereld van aeronautiek.
Privé terminals
Vliegen met Jetwise betekent gebruik maken van privé terminals op de luchthavens, kostbare tijd besparen met inchecken en vliegen op vaste tijdstippen. Jetwise vliegt elke vrijdag naar Cannes en Ibiza. Elke zondagavond is een terugvlucht gepland naar Amsterdam Schiphol.
Membership
Bij aan aankoop Hublot horloge van minimaal € 19.900 kan één jaar lang voor één Jetwise membership ter waarde van € 10.000,- ongelimiteerd gevlogen worden op de vaste routes van Jetwise.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing