Hublot vindt perfecte match met Jetwise

Hublot vindt perfecte match met Jetwise
  • Food-en-retail
  • 28 jun 2016 @ 15:00
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • ConsumentenActies

Het Zwitserse horloge merk Hublot heeft een exclusieve samenwerking afgesloten met Jetwise als official timekeeper en partner. Bij aankoop van een Hublot horloge kan de koper één jaar lang ongelimiteerd vliegen naar de luchthavens van Cannes en Ibiza met Jetwise. Je moet dan wel eerst een horloge van bijna 20 duizend euro kopen.

Het relatief jonge Hublot staat in de horlogewereld bekend om haar vooruitstrevende technische vondsten en kwalitatief hoogwaardige en comfortabele horloges. Dit zorgt voor een perfecte match met Jetwise, de nieuwkomer in de luxe jet wereld van aeronautiek.

Privé terminals
Vliegen met Jetwise betekent gebruik maken van privé terminals op de luchthavens, kostbare tijd besparen met inchecken en vliegen op vaste tijdstippen. Jetwise vliegt elke vrijdag naar Cannes en Ibiza. Elke zondagavond is een terugvlucht gepland naar Amsterdam Schiphol.

Membership
Bij aan aankoop Hublot horloge van minimaal € 19.900 kan één jaar lang voor één Jetwise membership ter waarde van € 10.000,- ongelimiteerd gevlogen worden op de vaste routes van Jetwise. 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken