Jumbo: meer groente eten met Donald Duck kwartetspel
- Food-en-retail
- 22 jun 2016 @ 15:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - ActiesFood
- 22 jun 2016 @ 15:00
- Redactie Food en Retail
Het Voedingscentrum wijzigde onlangs de Schijf van Vijf en adviseert consumenten om per dag 2,5 ons groente en twee porties fruit te eten. Om gezonder eten op speelse wijze te stimuleren en klanten te inspireren meer te variëren met aardappelen, groente en fruit, ontwikkelde Jumbo Supermarkten in samenwerking met Sanoma en Disney een Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet.
Jumbo stimuleert haar klanten en medewerkers op verschillende manieren gezonder te eten en (meer) te bewegen. Met het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet verzamel je de favoriete groente en fruit van de bekendste stripfiguren uit Duckstad. Iedere afbeelding in het kwartet is uniek en door de tekenafdeling van het weekblad met de hand getekend. Ook in de winkels worden klanten op verschillende manieren door de Duckstad bewoners geattendeerd op het eten van meer groente en fruit.
Lastig te overtuigen
‘We weten hoe lastig het is om kinderen én volwassenen bewuster te maken meer groente en fruit te eten. Daarom zochten we naar een speelse en vrolijke manier om hierover naar onze klanten én hun gezin te communiceren. Met de campagne rondom het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet proberen we onze klanten te inspireren om meer te variëren met groente en fruit’, aldus Wim Junte, a.i. marketing directeur bij Jumbo Supermarkten.
Aanbiedingen
Van woensdag 22 t/m dinsdag 28 juni 2016 ontvangen klanten van ruim 230 Jumbo winkels die meedoen aan de actie het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet gratis bij besteding vanaf € 25,- euro (zo lang de voorraad strekt). Tot begin september vinden klanten in de winkels van Jumbo verschillende aanbiedingen en informatie rondom AGF, met vrolijke Duckstad elementen.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing