Jumbo: meer groente eten met Donald Duck kwartetspel

22jun 201615:00
  • Food-en-retail
  • 4144 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodActies

nieuws Het Voedingscentrum wijzigde onlangs de Schijf van Vijf en adviseert consumenten om per dag 2,5 ons groente en twee porties fruit te eten. Om gezonder eten op speelse wijze te stimuleren en klanten te inspireren meer te variëren met aardappelen, groente en fruit, ontwikkelde Jumbo Supermarkten in samenwerking met Sanoma en Disney een Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet.

Jumbo stimuleert haar klanten en medewerkers op verschillende manieren gezonder te eten en (meer) te bewegen. Met het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet verzamel je de favoriete groente en fruit van de bekendste stripfiguren uit Duckstad. Iedere afbeelding in het kwartet is uniek en door de tekenafdeling van het weekblad met de hand getekend. Ook in de winkels worden klanten op verschillende manieren door de Duckstad bewoners geattendeerd op het eten van meer groente en fruit.

Lastig te overtuigen
‘We weten hoe lastig het is om kinderen én volwassenen bewuster te maken meer groente en fruit te eten. Daarom zochten we naar een speelse en vrolijke manier om hierover naar onze klanten én hun gezin te communiceren. Met de campagne rondom het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet proberen we onze klanten te inspireren om meer te variëren met groente en fruit’, aldus Wim Junte, a.i. marketing directeur bij Jumbo Supermarkten.

Aanbiedingen
Van woensdag 22 t/m dinsdag 28 juni 2016 ontvangen klanten van ruim 230 Jumbo winkels die meedoen aan de actie het Donald Duck Groente & Fruit Pretkwartet gratis bij besteding vanaf € 25,- euro (zo lang de voorraad strekt). Tot begin september vinden klanten in de winkels van Jumbo verschillende aanbiedingen en informatie rondom AGF,  met vrolijke Duckstad elementen.

 

 


comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken