McDonald's introduceert My McFlurry
- Food-en-retail
- 14 jun 2016 @ 11:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFood
- 14 jun 2016 @ 11:15
- Redactie Food en Retail
Vandaag start McDonald’s in al haar restaurants in Nederland met My McFlurry, waarbij gasten zelf mogen bepalen welke topping en saus zij willen combineren in hun McFlurry. Na de introductie van het zelf samenstellen van burgers eind 2015, waarbij gasten aan hun burger zelf ingrediënten kunnen toevoegen en de recente pilot met de Salad Bar, waarbij gasten zelf hun salade kunnen samen stellen, is My McFlurry de volgende stap in het personaliseren van producten van McDonald’s.
Vorig jaar verkocht McDonald’s bijna 13 miljoen McFlurry’s.
'Nederlandse consumenten willen steeds vaker genieten van producten die afgestemd zijn op hun eigen smaak en voorkeur. Sinds vorig jaar spelen we daar op in met het zelf samenstellen van burgers, waarbij gasten ingrediënten kunnen toevoegen aan populaire burgers, zoals de Quarter Pounder, McChicken, Filet-O-Fish en McKroket. Recent zijn wij in Hoorn en Amsterdam zuidoost gestart met de Salad Bar, waarbij gasten zelf hun salade kunnen samen stellen. Beide concepten zijn succesvol en geliefd onder gasten. Met My McFlurry breiden we de personalisatie van onze producten uit naar een andere publieksfavoriet: de McFlurry', zegt Erwin Dito, directeur Marketing, Communicatie en Business Insights van McDonald’s Nederland.
My McFlurry biedt gasten de mogelijkheid om te kiezen uit één topping en één saus waarmee zij hun eigen McFlurry kunnen creëren. Er kan gevarieerd worden met vier toppings: M&M Pinda, Oreo, Cornetto en Caramel Fudge en drie sauzen: Chocolade, Caramel of Aardbei of geen saus. Hierdoor zijn er in totaal 16 smaakcombinaties mogelijk, aldus de restaurantketen.
Infographic over de McFlurry (bron: McD.)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Salad Bar
- ingrediënten
- voorkeur
- geliefd
- McChicken
- McDonald’s
- Hoorn
- Quarter Pounder
- burgers
- consumenten
- concepten
- eigen smaak
- msterdam zuidoost
- Filet-O-Fish
- McFlurry
- vlees
- McKroket
- gasten
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing