Koninklijke Horeca Nederland heeft nieuwe landelijk voorzitter: Robèr Willemsen
- Food-en-retail
- 10 jun 2016 @ 11:57
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaFood
- 10 jun 2016 @ 11:57
- Redactie Food en Retail
De Ledenraad van Koninklijke Horeca Nederland (KHN) heeft horecaondernemer Robèr Willemsen (44, foto) gekozen tot nieuwe landelijk voorzitter van de vereniging. Hij volgt hotelier Toon Naber op, die de maximale zittingsduur als voorzitter heeft bereikt. De Ledenraad is het hoogste orgaan van de vereniging en bestaat uit vertegenwoordigers van alle regio’s binnen KHN.
Succesvolle horecaondernemer met ambitie
Willemsen is eigenaar van Café Melief Bender in Rotterdam en Brasserie Wijnbar Muller&Co in Lansingerland. Sinds twee jaar is hij voorzitter van de afdeling KHN Rotterdam. Hij heeft zich daar met zijn bestuur succesvol ingezet voor de horecaondernemers in Rotterdam. Door zijn ervaringen als ondernemer en bestuurder onderkent hij dat de branche in snel tempo aan het veranderen is. Willemsen: 'De consument stelt andere eisen en daarom hebben de horecaondernemers de nodige uitdagingen. Ik ga de eerste 100 dagen zoveel mogelijk leden bezoeken en luisteren. Met mijn ervaring in het ondernemerschap ga ik pragmatisch met de uitdagingen van de branche aan de slag. Ik ben een voorzitter voor de leden, niet voor mezelf.'
Robèr Willemsen is door een voordrachtcommissie, met stevige vertegenwoordiging uit de Ledenraad gekandideerd. De voorzitter van KHN Friesland en van de voordrachtcommissie Corné van de Erve: 'Met Robèr hebben we de juiste man op het juiste moment voor de vereniging gevonden. Naast zijn integriteit en loyaliteit is hij in het bijzonder gericht op verbinden. Hij is initiatiefrijk en is nieuwsgierig. Hij wil bijdragen aan een KHN dat erin slaagt de verbinding met de toekomst te leggen. Daarom zien we de toekomst van onze vereniging met Robèr als landelijk voorzitter met vertrouwen tegemoet.' (PvWK)
Achtergrond vereniging Koninklijke Horeca Nederland
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is dé branchevereniging voor de horeca. Met 245 afdelingen door heel Nederland vertegenwoordigen wij bijna 20.600 horecaondernemers met ruim 230.000 medewerkers. Wij maken ons sterk voor een professionele en toekomstbestendige horeca. Onze leden ondersteunen wij met belangenbehartiging, advies, financiële voordelen en inspiratie. De vereniging wordt aangestuurd door 5 horecaondernemers in het Landelijk bestuur en 64 horecaondernemers in de Ledenraad. Elke regio benoemt twee leden in de Ledenraad, die met het Landelijk bestuur vier keer per jaar bij elkaar om lopende zaken te bespreken en de strategie van de vereniging KHN met elkaar te bepalen. De medewerkers van het bedrijf voeren de lopende zaken en gekozen strategie uit onder aanvoering van de directeur.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing