Struik Foods vernieuwt met verantwoorde en vegetarische soepen
- Food-en-retail
- 4 jul 2016 @ 15:05
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodInnovatieMVO
- 4 jul 2016 @ 15:05
- Redactie Food en Retail
Foodmerk Struik heeft het assortiment vernieuwd. 'Van buiten én van binnen. We gebruiken eerlijk vlees, pure groenten en zo min mogelijk toevoegingen. En dit verhaal gaan we flink ondersteunen op de radio, met advertenties, abri's en via social media. De trend is 'terug naar de natuur' en daarom is het nieuwe Struik een rijke aanvulling op het soepschap', meldt men ons platform.
Struik introduceert onder meer deze nieuwe soep: gepureerde soep die zowel warm als koud te eten is. 'De soep sluit goed aan bij de wens van de hedendaagse bewuste consument die op een eenvoudige manier een grote hoeveelheid groenten binnen wil krijgen. De soep is 100% vegetarisch, bevat minimaal 50% groenten én er zitten geen onnodige e-nummers in (bijvoorbeeld geen MSG; E621). Daarnaast zit het in een transparante glazen fles voor een optimale versbeleving. Gepureerde soepen zijn goedgekeurd door European Vegetarian Union en is verkrijgbaar in vier verschillende smaken: Tomaat, Wortel, Gele Paprika en Doperwten', aldus de producent.
Maaltijdsoepen duurzamer
Ook de maaltijdsoepen zijn aangepakt. Zo hebben de Maaltijdsoepen 3 Beter Leven sterren* óf zijn goedgekeurd door de European Vegetarian Union. 'Er wordt zo min mogelijk gebruik gemaakt van e-nummers (bijvoorbeeld geen MSG; E621) en zoveel mogelijk van verse ingrediënten. De consument die op zoek is naar een snelle, goede en vooral voordelige maaltijd, heeft hier een goede keuze aan. Struik Maaltijdsoep is verkrijgbaar in de varianten: Kip, Champignon, Erwten, Tomaat, Tomaat Groente, Romige Tomaat, Chinese Tomaat, Groente en Goulash', meldt Struik.
Goedkeuring European Vegetarian Union
Tenslotte zijn de bekende glazen potten krachtbouillin verantwoorder geworden. Struik: 'De vernieuwde Krachtbouillon van Struik is langzaam getrokken uit pure ingrediënten voor een volle, krachtige smaak. Hierdoor komt het dicht in de buurt van zelf getrokken bouillon. Het is de ideale vervanger voor het bouillonblokje en bevat geen MSG (E621). In de varianten Kip en Rund zit 100% biologisch vlees en de vegetarische varianten zijn goedgekeurd door de European Vegetarian Union. Struik Krachtbouillon is een goede basis voor soepen en sauzen. Naast Kip, Rund, Tomaat en Groente, is er nu ook Tuinkruiden.'
Ook het packaging design van alle vernieuwde producten is verfrist en aangepast (zie foto's). Meer info over het verantwoorder gemaakte assortiment van Struik vindt u hier. (PvWK)
Een van de 5 varianten van Struiks nieuwe krachtbouillon
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- soep
- introductie
- veggy
- conserven
- koud
- glas
- hedendaags
- versbeleving
- gepureerd
- wens
- nieuw
- soepen
- Struik
- eten
- food
- soep
- bewuste consument
- warm
- gezond
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing