Make-over voor Anna van Toor vestigingen
- Food-en-retail
- 10 aug 2016 @ 13:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieWinkelen
- 10 aug 2016 @ 13:00
- Redactie Food en Retail
Na een intensieve verbouwing heropent het Nederlandse modemerk Anna van Toor in augustus opnieuw twee winkels. De winkels in IJsselstein en Amersfoort zijn nummer 6 en 7 op de lijst van verbouwde Anna van Toor winkels. In het vernieuwde winkelconcept is ruimte gemaakt voor stukken van Nederlands designtalent. Stoelen van Piet Hein Eek, Gispen en Dirk van der Kooij zijn hier voorbeelden. Anna van Toor draagt Dutch Design een warm hart toe.
In de winkels zullen beiden Anna-collecties, Anna en Anna Blue, verkrijgbaar zijn. Ook zullen andere merken, die het concept extra versterken, verkocht worden. Hiermee wordt de klant een totaal modeconcept aangeboden. Wie behoefte heeft aan stijladvies en de service van een personal shopper kan een afspraak maken met een 'personal shopper’ voor een privé shopping-sessie.
Modeprijs
Op 18 augustus zal IJsselstein haar deuren heropenen en op 25 augustus volgt Amersfoort. Tijdens de heropeningsdagen wordt elke klant getrakteerd op een modeprijs. Van een shoptegoed variërend van 10 tot 100 euro tot Anna mode-items zoals een jurk of blazer. Klanten kunnen genieten van een feestelijk hapje en drankje en de Anna van Toor stijlcoaches staan klaar om iedereen van een persoonlijk kledingadvies te voorzien.
Historie
Bij Anna van Toor spelen vrouwen de hoofdrol en is stijl de bindende factor. De historie van Anna van Toor gaat terug naar 1918. Sinds 1999 ontwerpt Anna van Toor damesmode onder de merken Anna en Anna Blue. Ook is het bedrijf aangesloten bij de Fair Wear Foundation, wat inhoudt dat de mode van Anna van Toor op een verantwoorde manier geproduceerd wordt. Momenteel heeft Anna van Toor 28 winkels in 26 plaatsen in Nederland, 40 verkooppunten in de wholesale en is natuurlijk ook online aanwezig met een eigen webwinkel.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing