Make-over voor Anna van Toor vestigingen

Make-over voor Anna van Toor vestigingen
  • Food-en-retail
  • 10 aug 2016 @ 13:00
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieWinkelen

Na een intensieve verbouwing heropent het Nederlandse modemerk Anna van Toor in augustus opnieuw twee winkels. De winkels in IJsselstein en Amersfoort zijn nummer 6 en 7 op de lijst van verbouwde Anna van Toor winkels. In het vernieuwde winkelconcept is ruimte gemaakt voor stukken van Nederlands designtalent. Stoelen van Piet Hein Eek, Gispen en Dirk van der Kooij zijn hier voorbeelden. Anna van Toor draagt Dutch Design een warm hart toe.

In de winkels zullen beiden Anna-collecties, Anna en Anna Blue, verkrijgbaar zijn. Ook zullen andere  merken, die het concept extra versterken, verkocht worden. Hiermee wordt de klant een totaal modeconcept aangeboden. Wie behoefte heeft aan stijladvies en de service van een personal shopper kan een afspraak maken met een 'personal shopper’ voor een privé shopping-sessie.

Modeprijs
Op 18 augustus zal IJsselstein haar deuren heropenen en op 25 augustus volgt Amersfoort. Tijdens de heropeningsdagen wordt elke klant getrakteerd op een modeprijs. Van een shoptegoed variërend van 10 tot 100 euro tot  Anna mode-items zoals een jurk of blazer. Klanten kunnen genieten van een feestelijk hapje en drankje en de Anna van Toor stijlcoaches staan klaar om iedereen van een persoonlijk kledingadvies te voorzien.

Historie
Bij Anna van Toor spelen vrouwen de hoofdrol en is stijl de bindende factor. De historie van Anna van Toor gaat terug naar 1918. Sinds 1999 ontwerpt Anna van Toor damesmode onder de merken Anna en Anna Blue. Ook is het bedrijf aangesloten bij de Fair Wear Foundation, wat inhoudt dat de mode van Anna van Toor op een verantwoorde manier geproduceerd wordt. Momenteel heeft Anna van Toor 28 winkels in 26 plaatsen in Nederland, 40 verkooppunten in de wholesale en is natuurlijk ook online aanwezig met een eigen webwinkel.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken