Hornbach benoemt Maarten Post als marketingmanager

Hornbach benoemt Maarten Post als marketingmanager
  • Food-en-retail
  • 5 sep 2016 @ 09:58
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Winkelen

Maarten Post (32) is deze maand bij Hornbach Bouwmarkt Nederland begonnen als marketingmanager. Hij komt van Goossens. Hornbach staat bekend om zijn opvallende campagnes en ludieke acties. De leus: `Hornbach, er is altijd iets te doen’ geldt zeker voor de afdeling marketing, meldt de DIY-retailer. Hij volgt Michel van Slingerland op die eerder naar online bloemenwebshop Fleurop vertrok.

'Ik heb veel zin in deze nieuwe uitdaging', reageert Post , 'Het is geweldig dat ik nu onderdeel mag zijn van het Hornbach-team. Wat ik ga toevoegen aan de organisatie? Samen met Hornbach wil ik de groeiambities onder de loep nemen en in al onze marketingactiviteiten de merkbekendheid centraal stellen. Maar eerst ga ik nog richting Hornbach Duitsland voor een intensieve opleiding.'

Goed rondkijken
'Kijken, luisteren, observeren en ook veel vragen stellen. Daar begint het mee. Zo leer ik de organisatie snel kennen. Het is natuurlijk prettig in een organisatie te rollen waar al jaren sprake is van groei. Dat impliceert een positieve, dynamische werksfeer die bij iedereen het beste naar boven haalt. Ja, ook bij mij!', kondigt hij enthousiast aan. Vóór Hornbach heeft Post als marketing- en communicatiemanager gewerkt bij Goossens wonen & slapen. (PvWK)

Achtergrond over Hornbach
Hornbach, de naam door het bedrijf zelf in het persbericht foutief in schreeuwerige kapitalen geschreven, is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat Hornbach nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. Hornbach won in 2015 voor de tiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is Hornbach bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle Hornbach-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken