America Today mikt met lancering op deBijenkorf.nl op verdere online groei
- Food-en-retail
- 5 okt 2016 @ 16:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Web
- 5 okt 2016 @ 16:02
- Redactie Food en Retail
Na een succesvolle samenwerking met Bol.com, zet America Today in op verdere online groei. Sinds kort is de gehele junior collectie en een selectie van de damescollectie verkrijgbaar op debijenkorf.nl en debijenkorf.be. De collectie van America Today is voor zowel de Nederlandse als de Belgische online klanten van De Bijenkorf beschikbaar. Naast de volledige kindercollectie neemt De Bijenkorf een selectie van de damescollectie van America Today op.
'De toevoeging van onze collectie aan het online assortiment van De Bijenkorf is een mooie stap om onze artikelen bij een groot publiek verkrijgbaar te maken. De klanten van De Bijenkorf passen goed bij de doelgroep van ons merk en dit is dan ook een waardevolle samenwerking', aldus AT-directeur Peter van Kampen.
De introductie van de America Today collectie op de website van De Bijenkorf ligt in het verlengde van de uitbreiding van het aantal online verkoopkanalen van het merk. Eerder dit jaar voegde America Today reeds Bol.com al toe aan haar online portfolio. Bekijk hier de webshop-in-shop van de Bijenkorf. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- online assortiment
- retail
- America Today
- webshop
- Bol.com
- online
- merk
- AT
- Roland Kahn
- online
- uitbreiding
- collectie
- damescollectie
- artikelen
- De Bijenkorf
- toevoeging
- America Today
- verkoopkanalen
- portfolio
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing