America Today mikt met lancering op deBijenkorf.nl op verdere online groei

America Today mikt met lancering op deBijenkorf.nl op verdere online groei
  • Food-en-retail
  • 5 okt 2016 @ 16:02
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Web

Na een succesvolle samenwerking met Bol.com, zet America Today in op verdere online groei. Sinds kort is de gehele junior collectie en een selectie van de damescollectie verkrijgbaar op debijenkorf.nl en debijenkorf.be. De collectie van America Today is voor zowel de Nederlandse als de Belgische online klanten van De Bijenkorf beschikbaar. Naast de volledige kindercollectie neemt De Bijenkorf een selectie van de damescollectie van America Today op.

'De toevoeging van onze collectie aan het online assortiment van De Bijenkorf is een mooie stap om onze artikelen bij een groot publiek verkrijgbaar te maken. De klanten van De Bijenkorf passen goed bij de doelgroep van ons merk en dit is dan ook een waardevolle samenwerking', aldus AT-directeur Peter van Kampen.

De introductie van de America Today collectie op de website van De Bijenkorf ligt in het verlengde van de uitbreiding van het aantal online verkoopkanalen van het merk. Eerder dit jaar voegde America Today reeds Bol.com al toe aan haar online portfolio. Bekijk hier de webshop-in-shop van de Bijenkorf. (PvWK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken