Chef Rudolph van Veen komt met eigen foodproducten

Chef Rudolph van Veen komt met eigen foodproducten
  • Food-en-retail
  • 14 okt 2016 @ 15:29
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FanFood

Rudolph van Veen is meesterpatissier, meesterkok en volgens verschillenden de bekendste TV chef van Nederland. Koken, bakken en toetjes maken hoeft niemand hem meer te leren. 'Tijdens zijn jarenlange samenwerking met Carlo en Irene, heeft hij veel mensen geïnspireerd en ze leren koken en bakken. En dat blijft hij doen als onderdeel van zijn missie: mensen bewust en met plezier laten eten en genieten.'

'Iedereen krijgt straks de kans om te genieten van de desserts van Rudolph. Hij is een bijzondere samenwerking aangegaan met De Dessert Meesters, ijsbereiders sinds 1925. Rudolph’s unieke ijsrecepten worden nu op ambachtelijke wijze doorontwikkeld voor de consumentenmarkt. Op de SIAL 2016 in Parijs, één van de grootste foodbeurzen ter wereld, worden de eerste ontwikkelingen van deze samenwerking gepresenteerd', meldt zijn mediabureau.

Natuurlijke oorsprong
Er gaat met deze samenwerking een wens in vervulling voor Rudolph. 'In 2017 vindt de verdere ontwikkeling van de collectie desserts plaats; Rudolph’s voorliefde voor patisserie is hierin duidelijk te zien en te proeven. Alle producten worden gemaakt met ingrediënten van natuurlijke oorsprong.' (PvWK, bron: Initiative)


    Chef Rudolph van Veen, bekend van programma's met Carlo&Irene en op 24kitchen

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken