Coca-Cola benoemt Adrienne van den Heuvel tot director Operational Marketing

Coca-Cola benoemt Adrienne van den Heuvel  tot director Operational Marketing
  • Food-en-retail
  • 6 jan 2017 @ 14:43
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMarketing

Adrienne van den Heuvel is de nieuwe director Operational Marketing van Coca-Cola European Partners in Nederland. Per 1 januari 2017 volgt zij Ingrid Siemes-Van der Made op. Als marketingdirecteur voor Coca-Cola European Partners wordt Adrienne verantwoordelijk voor Category Development, Shopper Marketing, Portfolio Development en Digital. Zij is sinds 2010 werkzaam bij de bottelaar van Coca-Cola producten in Nederland.

'Met haar ervaring, opgedane kennis van onze organisatie en commerciële drive, zijn wij ervan overtuigd dat Adrienne alles in huis heeft en de juiste persoon is voor deze rol', aldus Jaap Wassink, VP & Country Director van Coca-Cola European Partners.

Lange marketingloopbaan
Adrienne van den Heuvel heeft na haar studie aan Nyenrode Business University en Universiteit van Maastricht diverse marketingrollen vervuld bij onder andere Douwe Egberts en Friesland Foods en deed interim opdrachten voor Unilever en Heineken. Sinds 2010 is zij werkzaam bij Coca-Cola waar ze door de jaren heen een structurele bijdrage heeft geleverd aan de vorming van het Operational Marketing team en de ontwikkeling van de merken en het portfolio dat Coca-Cola European Partners in Nederland op de markt brengt, meldt het merk. (PvWK) 




Adrienne van den Heuvel, de coming woman op Operational Marketing

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken