Coca-Cola benoemt Adrienne van den Heuvel tot director Operational Marketing
- Food-en-retail
- 6 jan 2017 @ 14:43
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaMarketing
- 6 jan 2017 @ 14:43
- Redactie Food en Retail
Adrienne van den Heuvel is de nieuwe director Operational Marketing van Coca-Cola European Partners in Nederland. Per 1 januari 2017 volgt zij Ingrid Siemes-Van der Made op. Als marketingdirecteur voor Coca-Cola European Partners wordt Adrienne verantwoordelijk voor Category Development, Shopper Marketing, Portfolio Development en Digital. Zij is sinds 2010 werkzaam bij de bottelaar van Coca-Cola producten in Nederland.
'Met haar ervaring, opgedane kennis van onze organisatie en commerciële drive, zijn wij ervan overtuigd dat Adrienne alles in huis heeft en de juiste persoon is voor deze rol', aldus Jaap Wassink, VP & Country Director van Coca-Cola European Partners.
Lange marketingloopbaan
Adrienne van den Heuvel heeft na haar studie aan Nyenrode Business University en Universiteit van Maastricht diverse marketingrollen vervuld bij onder andere Douwe Egberts en Friesland Foods en deed interim opdrachten voor Unilever en Heineken. Sinds 2010 is zij werkzaam bij Coca-Cola waar ze door de jaren heen een structurele bijdrage heeft geleverd aan de vorming van het Operational Marketing team en de ontwikkeling van de merken en het portfolio dat Coca-Cola European Partners in Nederland op de markt brengt, meldt het merk. (PvWK)
Adrienne van den Heuvel, de coming woman op Operational Marketing
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Adrienne van den Heuvel
- Coca-Cola European Partners
- Schiedam
- verantwoordelijk
- loopbaan
- bottelaar
- Digital
- werk
- Portfolio Development
- softdrink
- European Partners
- director
- Shopper Marketing
- Ingrid Siemes-Van der Made
- Category Development
- marketingdirecteur
- Operational Marketing
- Nederland
- Coca-Cola
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing