Jumbo zet Woezel & Pip in als gezonde inspiratiebron kids
- Food-en-retail
- 21 feb 2017 @ 15:57
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - InspiratieConsumenten
- 21 feb 2017 @ 15:57
- Sjaak Hoogkamer
Jumbo Supermarkten en Woezel & Pip lanceren een nieuwe productlijn met verantwoorde producten voor kinderen. Hiermee willen zij ouders en kinderen inspireren met een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen. De producten zijn ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen.
Graanproducten uit de 'goudgele graanvelden', zuivelproducten uit de 'groene weide', water uit de bron van de 'kale rots', groente uit 'Molletjes moestuin' en fruit uit de 'vrolijke fruitgaard'. De in totaal circa 25 producten uit de nieuwe lijn zijn allemaal afkomstig uit de Tovertuin, de tuin waar Woezel & Pip hun spannende avonturen beleven. De eerste producten die vanaf eind februari exclusief bij alle Jumbo winkels verkrijgbaar zijn, zijn vrolijke boomgaard appeltjes, vrolijke boomgaard peertjes, 30+ kaaskoppen en 30+ naturel smeerkaas. De komende weken zullen Jumbo klanten steeds meer producten uit Woezel & Pips Tovertuin in de winkels ontdekken.
Ed van de Weerd, commercieel directeur bij Jumbo Supermarkten, is trots op de nieuwe productlijn: ‘Bij Jumbo willen we lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen. We helpen onze klanten dan ook graag om snel en simpel verantwoorder te eten, zonder dat het veel kost. Vooral als het gaat om kinderen, vinden we gezondere keuzes maken belangrijk. Daarom hebben we nu de handen ineen geslagen met Woezel & Pip en samen nieuwe producten ontwikkeld.’
Dinand Woesthoff, ceo Dromenjager, het mediabedrijf achter het populaire kindermerk Woezel & Pip: ‘Woezel & Pips Tovertuin is de ideale plek als positieve inspiratiebron voor jonge kinderen en gezinnen, waar alle aspecten van het leven samenkomen. Met trots kondigen we deze langdurige samenwerking met Jumbo aan. Samen spelen en bewegen, bewust eten en drinken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing