Remko Rosman nieuwe ceo Group of Butchers

Remko Rosman nieuwe ceo Group of Butchers
  • Food-en-retail
  • 2 mrt 2017 @ 10:09
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaFood

Per 1 april 2017 wordt Remko Rosman (52) de nieuwe ceo van Group of Butchers. Nick Visser en Wilbert Wolfs blijven een belangrijke commerciële rol vervullen binnen het management team. Remko Rosman zal het team dagelijks gaan leiden en de aankomende acquisities begeleiden.



De aanstelling van Remko Rosman (foto) als ceo past volgens GoB in de al ingeslagen weg waarin de structuur van Group of Butchers verder wordt geprofessionaliseerd en de voorwaarden worden gecreëerd om het bedrijf de komende jaren verder te laten groeien. Rosman was de afgelopen 10 jaar ceo van MPS meat processing systems. Rosman heeft na zijn studie Technische Natuurkunde op nationaal en internationaal niveau gewerkt voor Shell, McKinsey & Company, Philips en Yageo Corporation. Tot 1 april a.s. bekleedt Remko nog de functie van managing director bij Marel Meat. (PvWK)

Over Group of Butchers
'Group of Butchers is opgericht in 1997 onder de naam Dutch Grill Specialties en heeft zijn hoofdkantoor in Tilburg. Group of Butchers richt zich op de productie en distributie van hoogwaardige vlees-en vleeswarenproducten. Het bedrijf is een unieke verzameling van een aantal Nederlandse en Belgische familiebedrijven welke kwalitatief hoogwaardige vleeswaren produceren. Group of Butchers is marktleider in de focusgroepen rookworst, gehaktballen, filet americain, grill vleeswaren, rundervleeswaren, luxe hammen en rotisserie. Group of Butchers heeft 350 medewerkers in zes fabrieken in Nederland en België. De onderneming heeft een brede klantenkring van zowel retailers, waaronder grote supermarktketensen de out-of-home markt en vertegenwoordigt een omzet van meer dan € 125 Mio.Group of Butchers heeft de afgelopen 3 jaar vijf familiebedrijven overgenomen om zijn marktpositie verder te versterken en het assortiment te verbreden en is met steun van Equistone Private Equity de volgende fase van buy-and-build ingeslagen.'
(bron: GoB)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken