Speakap verkozen tot Beste Retail Innovatie 2017
- Food-en-retail
- 13 mrt 2017 @ 10:29
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingOnline
- 13 mrt 2017 @ 10:29
- Redactie Food en Retail
Speakap heeft met haar plaform de juryprijs ‘Beste Retail Innovatie 2017’ gewonnen. De prijs werd door Wereldhave, ABN Amro en Q&A uitgereikt tijdens het Retail Outlook Event in Amersfoort. Speakap moest het in een pitch opnemen tegen Count3r en 3DAboutme. De juryleden waren erg verdeeld, maar hadden een lichte voorkeur voor Count3r. Hun mening bepaalde voor 50% wie er met de prijs naar huis ging. De andere 50% werd bepaald door de bezoekers van het evenement. Ondanks de voorsprong van Count3r wist Speakap tijdens haar pitch genoeg stemmers voor zich te winnen en sleepte daarmee de titel in de wacht.
Speakap is volgens het merk zelf 'een besloten en veilig sociaal platform voor je organisatie dat helpt alle medewerkers eenvoudig te bereiken. Onderweg, op kantoor, de productielijn of op de werkvloer: Speakap is altijd beschikbaar. Ook als je geen toegang hebt tot een pc bijvoorbeeld.' Vanaf ieder apparaat met internettoegang kun je via de app communiceren en samenwerken. Waar je ook bent, wat je ook doet. Van het hoofdkantoor naar de winkelvloer en weer terug. Eenvoudig, efficiënt en praktisch.
De juryprijs Beste Retail Innovatie valt binnen het concept ABN Amro Retailer of the Year en is een award die innovatie binnen de Nederlandse retailsector stimuleert. De onafhankelijke juryleden bediscussieerden de vooraf ingezonden innovaties op basis van een zestal criteria, zoals innovatief vermogen en toepasbaarheid, wat resulteerde in drie genomineerden. Tijdens het event besloot het publiek samen met de jury wie de uiteindelijke winnaar werd.
(bron: Q&A Onderzoek)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
- Judith Hoogendoorn van Upfield: 'Alles wat je goed wilt doen,...
- Resultaten Action 2023: 'voortdurende groei en ontwikkeling'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo presenteert bijzondere AI... 29-03-2024
- Boekenweek 2024: stijging verkoop... 29-03-2024
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing