Als koning op de postzegel
- Food-en-retail
- 27 apr 2017 @ 01:01
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - Verkoop
- 27 apr 2017 @ 01:01
- Redactie Food en Retail
PostNL speelt in op Koningsdag met een speciale emailing waarin (aspirant) klanten worden uitgenodigd om 'als een koning' zelf op een postzegel plaats te nemen. De techniek en mogelijkheid bestaat al langer, het inhaken op Koningsdag is nieuw. Tijdelijk ontvangen bestellers bij twee velletjes postzegels 'Speciale Momenten' bovendien gratis bloemzaadjes, meldt het merk.
Wie klikt op de aanbieding krijgt verder weinig uitleg, behalve drie icoontjes hoe je de zegels maakt. Alles is online af te handelen. De persoonlijke postzegels zijn hier te bestellen. PostNL biedt ook andere gelegenheidszegels, zoals met wintervogels, voor examens en hartvormige 'Liefs'-zegels. Marketingdoel van de emailactie is het verhogen van het aantal postbestellingen door particulieren. Het merk noemt zich 'de onmisbare schakel tussen verzenders en ontvangers.' PostNL telt drie segmenten, 46.000 medewerkers en ruim tien netwerken in dertien landen. Op deze video vertelt ceo Herna Verhagen over haar merk. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- netwerken
- segmenten
- verzenders
- particulieren
- wintervogels
- video
- zegels
- ontvangers
- medewerkers
- Koningsdag
- gelegenheidszegels
- marketingdoel
- PostNL
- frankeren
- postbestellingen
- 'Liefs'
- hartvormig
- examens
- onmisbare schakel
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [marketeer 198] Valerie Vos - The... 29-03-2024
- Welkoop opnieuw winnaar Shopping... 29-03-2024
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing