Als koning op de postzegel

27apr 201701:01
  • Food-en-retail
  • 18636 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • KlantVerkoop

nieuws PostNL speelt in op Koningsdag met een speciale emailing waarin (aspirant) klanten worden uitgenodigd om 'als een koning' zelf op een postzegel plaats te nemen. De techniek en mogelijkheid bestaat al langer, het inhaken op Koningsdag is nieuw. Tijdelijk ontvangen bestellers bij twee velletjes postzegels 'Speciale Momenten' bovendien gratis bloemzaadjes, meldt het merk.

Wie klikt op de aanbieding krijgt verder weinig uitleg, behalve drie icoontjes hoe je de zegels maakt. Alles is online af te handelen. De persoonlijke postzegels zijn hier te bestellen. PostNL biedt ook andere gelegenheidszegels, zoals met wintervogels, voor examens en hartvormige 'Liefs'-zegels. Marketingdoel van de emailactie is het verhogen van het aantal postbestellingen door particulieren. Het merk noemt zich 'de onmisbare schakel tussen verzenders en ontvangers.' PostNL telt drie segmenten, 46.000 medewerkers en ruim tien netwerken in dertien landen. Op deze video vertelt ceo Herna Verhagen over haar merk. (PvWK)


comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken