Herintroductie denimmerk Tripper
- Food-en-retail
- 6 apr 2017 @ 09:02
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWebwinkelKlanten
- 6 apr 2017 @ 09:02
- Redactie Food en Retail
Tripper, één van de eerste Nederlandse jeansmerken, is opnieuw geïntroduceerd in Nederland. Na een afwezigheid van bijna twintig jaar komt het merk opnieuw in de winkels, gesteund door een spraakmakende campagne. De broeken van Tripper maakten in de jaren tachtig furore dankzij hun naar eigen zeggen goede pasvorm voor vrouwen.
In de jaren negentig onderging het merk een naamswijziging naar TRP vanwege expansieplannen maar raakte in vergetelheid. Ondanks de jarenlange afwezigheid is de geholpen merkbekendheid van Tripper nog steeds 24%. Het denimmerk zal in eerste instantie exclusief verkrijgbaar zijn bij Jeans Centre.
De collectie
De jeanscollectie bestaat uit drie verschillende fits in drie verschillende wassingen. Alle jeans modellen zijn super stretchy, comfortabel en hebben een goede recovery. Daarnaast zorgen ze voor ronde vormen op de juiste plekken. Verder bestaat de collectie uit verschillende bijpassende tops, blouses en sweaters om de outfit compleet te maken.
Campagne Stretch Your Horizon
De herlancering van jeans- en fashionmerk Tripper start met de campagne getiteld ‘Stretch your horizon’, met in de hoofdrol drie Nederlandse vrouwen die letterlijk hun grenzen hebben verlegd (zie afbeeldingen, red.). In de bijbehorende persoonlijke gefilmde videoverhalen vertellen zij over hun gevoel van vrijheid en de ontwikkeling die zij hebben meegemaakt. Met deze campagne wil Tripper volgens de marketingafdeling uitdragen dat het merk gelooft in de schoonheid van vrouwelijke vrijheid. Door de ontwikkeling van haar super stretchy jeans en meer figuurlijk: verleg je grenzen en haal het beste uit jezelf. Tripper is geïnspireerd door moderne ondernemende vrouwen die wat van de wereld willen zien en richt zich op de Nederlandse vrouw tussen de 25 en 55 jaar, die een ideale pasvorm willen combineren met een eigentijdse uitstraling. (PvWK)
Beelden uit de nieuwe campagne
Over Tripper
'Tripper is exclusief verkrijgbaar bij Jeans Centre. Jeans Centre breidt met Tripper haar
merkportfolio verder uit. Naast Tripper bestaat de collectie van Jeans Centre uit jeansmerken zoals Garcia Jeans, Rockford Mills en LTB. Jeans Centre heeft honderd winkels en een webshop. Recent opende Jeans Centre een winkel in het Utrechtse Hoog Catharijne en komende zomer gaat de winkel in Den Haag Centrum open.' (bron: Jeans Center)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- furore
- wassingen
- Tripper
- jaren tachtig
- pasvorm
- billen
- herlancering
- jeans
- vrouwen
- jeanscollectie
- merk
- armen
- jaren negentig
- naamswijziging
- fits
- campagne
- verschillend
- spijkerbroek
- collectie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing