Kensington en Di-rect op Share a Perfect Day 'powered by Jumbo' - marketeers haken in
- Food-en-retail
- 20 apr 2017 @ 15:58
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - EvenementMarketingWinkelen
- 20 apr 2017 @ 15:58
- Redactie Food en Retail
Share a Perfect Day is een evenement, speciaal voor vriendinnen. Het evenement wordt dit jaar voor de tweede keer georganiseerd en heeft alle ingrediënten in huis voor het perfecte dagje uit. 'Het is dé gelegenheid om vriendschappen met elkaar te vieren en nieuwe ervaringen op te doen', aldus hoofdorganisator Sanoma. Met de toevoeging 'Powered by Jumbo' aan de festivalnaam wordt bedoeld dat Jumbo Supermarkten partner is van Share a Perfect Day. Het programma wordt nu concreet, marketeers kunnen inhaken. Share a Perfect Day vindt vrijdag 30 juni t/m zondag 2 juli 2017 plaats in Hilvarenbeek.
Met Kensington en Di-rect zijn er weer twee grote acts toegevoegd aan de line-up van Share a Perfect Day, meldt Jumbo namens de organisatie. 'Ook dit jaar belooft het event dé dag uit te worden voor vriendinnen. Verspreid over drie dagen zetten Jan Smit, Guus Meeuwis, Di-rect en Kensington als hoofdacts het evenemententerrein op z'n kop. Ook andere topartiesten als Nielson, dj-duo Sunnery James & Ryan Marciano, Kris Kross Amsterdam, Do, Lange Frans, Vengaboys en Miss Montreal komen optreden tijdens het event. Naast genieten van muziek kunnen bezoeksters shoppen, lekker eten en drinken en deelnemen aan workshops met onder meer topstylisten Danie Bles en Fred van Leer.'
Inhakende merken
Vorig jaar bezochten 'tienduizenden vriendinnen' Share a Perfect Day en ook deze zomer kunnen zij weer drie dagen lang samen genieten van een perfect dagje uit, belooft de organisatie. 'De mannen van Kensington keren terug op het hoofdpodium en zullen weer een onvergetelijke show neerzetten. Ook Di-rect kijkt enorm uit naar hun eerste optreden op Share a Perfect Day op het evenemententerrein van Beekse Bergen, vlakbij Tilburg.'
Een toegangskaart voor Share a Perfect Day kost € 25 aan de kassa. Wie een kaart koopt via deze site krijg je direct € 2,50 korting. Zelf eten of drinken meenemen is niet de bedoeling. Kijk voor het volledige programma hier. Retailers en marketeers kunnen voor sampling, promoties en andere samenwerking aankloppen bij Sanoma of Jumbo. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- speciaal
- ervaringen
- dat Jumbo Supermarkten
- j-duo
- partner
- vriendinnen
- festivalnaam
- nieuw
- Sanoma
- Hilvarenbeek
- Jumbo
- Share a Perfect Day
- dagje uit
- ingrediënten
- vriendschappen
- Sunnery James & Ryan Marciano
- Powered by Jumbo
- erfect
- evenement
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing