Kensington en Di-rect op Share a Perfect Day 'powered by Jumbo' - marketeers haken in

Kensington en Di-rect op Share a Perfect Day 'powered by Jumbo' - marketeers haken in
  • Food-en-retail
  • 20 apr 2017 @ 15:58
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementMarketingWinkelen

Share a Perfect Day is een evenement, speciaal voor vriendinnen. Het evenement wordt dit jaar voor de tweede keer georganiseerd en heeft alle ingrediënten in huis voor het perfecte dagje uit. 'Het is dé gelegenheid om vriendschappen met elkaar te vieren en nieuwe ervaringen op te doen', aldus hoofdorganisator Sanoma. Met de toevoeging 'Powered by Jumbo' aan de festivalnaam wordt bedoeld dat Jumbo Supermarkten partner is van Share a Perfect Day. Het programma wordt nu concreet, marketeers kunnen inhaken. Share a Perfect Day vindt vrijdag 30 juni t/m zondag 2 juli 2017 plaats in Hilvarenbeek.

Met Kensington en Di-rect zijn er weer twee grote acts toegevoegd aan de line-up van Share a Perfect Day, meldt Jumbo namens de organisatie. 'Ook dit jaar belooft het event dé dag uit te worden voor vriendinnen. Verspreid over drie dagen zetten Jan Smit, Guus Meeuwis, Di-rect en Kensington als hoofdacts het evenemententerrein op z'n kop. Ook andere topartiesten als Nielson, dj-duo Sunnery James & Ryan Marciano, Kris Kross Amsterdam, Do, Lange Frans, Vengaboys en Miss Montreal komen optreden tijdens het event. Naast genieten van muziek kunnen bezoeksters shoppen, lekker eten en drinken en deelnemen aan workshops met onder meer topstylisten Danie Bles en Fred van Leer.'

Inhakende merken
Vorig jaar bezochten 'tienduizenden vriendinnen' Share a Perfect Day en ook deze zomer kunnen zij weer drie dagen lang samen genieten van een perfect dagje uit, belooft de organisatie. 'De mannen van Kensington keren terug op het hoofdpodium en zullen weer een onvergetelijke show neerzetten. Ook Di-rect kijkt enorm uit naar hun eerste optreden op Share a Perfect Day op het evenemententerrein van Beekse Bergen, vlakbij Tilburg.' 
Een toegangskaart voor Share a Perfect Day kost € 25 aan de kassa. Wie een kaart koopt via deze site krijg je direct € 2,50 korting. Zelf eten of drinken meenemen is niet de bedoeling. Kijk voor het volledige programma hier. Retailers en marketeers kunnen voor sampling, promoties en andere samenwerking aankloppen bij Sanoma of Jumbo. (PvWK)




 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken