Delicious opent shop-in-shop in warenhuis Hudson's Bay

Delicious opent shop-in-shop in warenhuis Hudson's Bay
  • Food-en-retail
  • 19 jun 2017 @ 10:24
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • CrossmediaFoodMarketing

Het Delicious-assortiment is online al verkrijgbaar en straks ook in de winkel, meldt het kookmerk bekend van het gelijknamige kookblad. Warenhuisketen Hudson’s Bay opent dit najaar officieel haar eerste 10 warenhuizen in Nederland met een collectie in fashion, beauty & home-artikelen. Delicious zal in alle vestigingen met het gehele assortiment – zowel food als non-food producten – te vinden zijn in de eigen shop-in-shop, meldt de redactie nu. Wel bijzonder: van blad naar crossmediaal platform inclusief producten in nieuw warenhuis.

Met het tienjarig jubileum in oktober 2016 lanceerde kookblad Delicous de eerste eigen producten; jam, koffie en thee. Het Delicious-assortiment wordt in samenwerking met de Veenendaalse food specialist 'Food Experience' dit jaar verder uitgebreid met nieuwe smaakvolle en culinair toepasbare producten. 'Food en non-food producten voor in de keuken en op tafel. Van jam tot chips, van snijplank tot servies', reageert Jenny Meester, marketing director Delicious: 'Delicious wil iedereen die kiest voor lekker en goed eten inspireren en helpen. In beeld, woord, sfeer, met recepten, ingrediënten en producten. Op de winkelvloer van Hudson’s Bay maken we onze producten breed toegankelijk en inspireren we de bezoeker door een beleving te creëren in onze Delicious shop-in-shop. Onze filosofie sluit naadloos aan op die van Hudson’s Bay... we gaan altijd voor die extra smile, met liefde.'

Delicious
Delicious magazine werd in december 2006 door Sanoma in Nederland gelanceerd. In 2014 verkocht Sanoma het tijdschrift aan de multimediale uitgeverij New Skool Media. Formule: 'Delicious wil iedereen die kiest voor lekker en goed eten helpen om van iedere maaltijd een feestje te maken. Delicious signaleert, inspireert, selecteert, informeert en verleidt. Met maakbare recepten, oogstrelend beeld en presentatie, praktische tips en smaakvolle producten neemt delicious. je mee op culinaire ontdekkingsreis.' Delicious doet dit 24-7 online, via social media, 'Delicious kookboeken' en via Delicious magazine. Delicious.magazine verschijnt maandelijks en ieder jaar wordt afgesloten met een extra dikke kersteditie. Meer info staat hier. (PvWK)

Over New Skool Media
'New Skool Media werd in 2014 opgericht vanuit een buy-out van 19 titels van Sanoma Media en is sinds 1 september 2014 operationeel. New Skool Media is inmiddels één van de grootste multimediale uitgeverijen in Nederland. Het portfolio bestaat momenteel uit 23 nationaal bekende titels, waaronder Delicious, Fiets, Zin, Knipmode, Truckstar, Columbus Travel, Seasons, Kijk en Vorten. New Skool Media beschikt over platformen voor haar specifieke doelgroepen om klanten en partners optimaal te kunnen bedienen met print, online, mobile, events en e-commerce producten. Daarnaast ontwikkelt New Skool Media ook nieuwe innovatieve formats rondom haar merken. New Skool Media is per december 2016 eigenaar geworden van het Elsevier portfolio met de weekbladen Elsevier en BeleggersBelangen als meest aansprekende merken, ondergebracht in een dochteronderneming genaamd One Business.'
(bron: 
New Skool Media)

Over Food Experience
'Food Experience is specialist in development, sales, promotie en distributie van premium foodproducten voor het out-of-home 
kanaal. Het Veenendaalse bedrijf kiest voor kwaliteit en werkt vanuit haar principes maatschappelijk verantwoord, only natural en/of biologisch. Food Experience bedient vanuit haar eigen distributiecentrum haar opdrachtgevers in food service en food retail met een fullservice dienstenpakket.'
(bron: FE)

 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken