Febo lanceert badslippers en eigen kledinglijn

31jul 201715:50
  • Food-en-retail
  • 21225 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodMarketing

nieuws Het lijkt de nieuwste trend in snack- en haute fritureland: een eigen kledinglijn. Het hipste item komt binnenkort echter van automatiekgigant Febo: een heuse badslipper. Bij voorkeur met brandschone witte sokken te dragen.

McDonald’s presenteerde onlangs op 26 juli tijdens de zogenoemde 'Global McDelivery Day' bij een McDelivery-bestelling via UberEATS een eigen kledinglijn. De Hema scoorde al eerder met t-shirts met toumpoucen en de rookworst. Blijkbaar zien klanten er de humor en de knipoog van in en bevestigt zo zijn/haar de merkrelatie. Nu tovert Febo, dat vorig jaar al op opvallende wijze het 75-jarig bestaan vierde, een eigen lijn uit de hoed. Voor het concept tekent bureau Natwerk. Hierbij een eerste beeldimpressie van de nieuwe Febo-kledinglijn. Het is wel duidelijk waarmee de hippere culi en Febo-fan de komende zomermaanden flaneert. (PvWK)




(bron: MarketingTribune)


comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken