InnovationLAB herrijst tijdens Horecava 2018
- Food-en-retail
- 20 jul 2017 @ 10:43
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekFood
- 20 jul 2017 @ 10:43
- Redactie Food en Retail
De nationale vakbeurs Horecava organiseert in 2018 opnieuw een InnovationLAB. Professionals uit de foodservice branche kunnen bij dit onderdeel van de beurs vier trends in de horeca ontdekken: technologie, circulariteit, identiteit en third places. De Horecava wordt van maandag 8 januari tot en met donderdag 11 januari 2018 in Rai Amsterdam gehouden en heeft als thema ‘Proef de toekomst’.
Het InnovationLAB tijdens Horecava 2018 bestaat uit een aantal onderdelen, meldt de Rai: het TrendLAB, het AdviesLAB en het Theater. Een korte toelichting:
Vier trends ervaren in TrendLAB
'In het TrendLAB kunnen bezoekers de vier trends concreet ervaren en beleven. Ze worden verrast met onder andere interactieve communicatie en zelfdenkende apparatuur (technologie), live foodwaste oplossingen en hergebruik van materialen (circulariteit), en spannende one trick pony concepten (identiteit) in een multifunctionele, creatieve omgeving (third places).'
AdviesLAB en Theater
'In het AdviesLAB kunnen ondernemers die behoefte hebben aan advies op maat over onder meer ontwerp, duurzaamheid, communicatie en personeel, in een informele sfeer terecht bij diverse deskundigen. Daarnaast zijn er in het Theater elke dag topsprekers en TED-achtige 'Talks' waar experts hun ideeën en ervaringen voor het voetlicht brengen.'
Founding Partners
'Het InnovationLAB is een onderdeel van de Horecava en komt tot stand in samenwerking met Founding Partners HTC Advies en Ake-Ideal Nordcap. Bedrijven die affiniteit hebben met een of meer van de vier thema’s kunnen zich nog melden als partner,' melden de organisatoren tenslotte.
(PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Rai
- communicatie
- TrendLAB
- communicatie
- ontwerp
- duurzaamheid
- Horecava
- retail
- spannend
- one trick pony
- personeel
- foodwaste
- 2018
- proef de toekomst
- InnovationLAB
- AdviesLAB
- food
- innovatie
- event
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing