Action viert 1000ste winkel - marketing acties rond mijlpaal

8sep 201715:52
  • Food-en-retail
  • 22750 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • MarketingWinkelen

nieuws Sinds de opening van de eerste Action-winkel in Enkhuizen, draait het bij dit immens groeiende retailmerk allemaal om kleine prijzen en grote verrassingen. Zo stelt men zelf. Intussen is de 1000ste winkel open, in amper 24 jaar. Dat blijft niet onopgemerkt. Action lanceert deze speciale '1000 winkels'-film en presenteert de internationale actiesite www.action.com/1000.

De geschiedenis van Action leest als een Nederlands marketing-succesverhaal. In september staat de van oorsprong Noord Hollandse formule nu stil bij de opening van winkel nummer 1000. Op Twitter kan elke consument via hashtag #action1000stories een verhaaltje over zijn/haar favoriete product delen. Vanaf 11 september kan op de speciale themapagina bovendien het '1000-winkelspel' gespeeld worden. Daar staat ook meer info over de mijlpaal. Kijk verder hier: www.action.com/nl-nl/1000stores. En dan is er natuurlijk de film over filiaal 1000, die Action hieronder graag met de volgers van platform Food&Retail op MarketingTribune deelt. (PvWK)




comments powered by Disqus

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken