Dyson opent eerste beauty shop-in-shop in Nederland in Hudson's Bay

Dyson opent eerste beauty shop-in-shop in Nederland in Hudson's Bay
  • Food-en-retail
  • 5 sep 2017 @ 08:59
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieWinkelen

Vandaag worden de deuren van de eerste shop-in-shops van het innovatieve electronicamerk Dyson in het Amsterdamse filiaal van Hudson’s Bay officieus geopend. De officiële opening is op 19 september. Hiermee is Nederland het eerste Europese land waar Dyson permanent een shop-in-shop opent op een Beauty-afdeling van een warenhuis. Direct hierna openen de Dyson shop-in-shops ook in negen andere filialen, namelijk Almere, Maastricht, Leiden, Rotterdam, Den Haag, Zwolle, Breda, Den Bosch en Tilburg.

De shop-in-shops zijn zo ingericht, dat bezoekers de producten meteen kunnen testen om de Dyson-technologie direct te ervaren, belooft Dyson.

'Bij de Dyson beauty shop-in-shop kan men terecht voor vrijblijvend product- en haaradvies, stylingtips en een mini blow-dry session met de innovatieve Dyson Supersonic-haardroger op de Beauty-afdeling van Hudson’s Bay. Als bezoeker leer je alles over de wetenschap achter haar, de technologie en de beste stylingtips om je haardroger het best te gebruiken.'  

Om de eerste opening van het Amsterdamse filiaal te vieren, is er naast de Dyson beauty shop-in-shop tevens een tijdelijke Dyson Supersonic Hair Boutique op de damesetage. Hier zal dagelijks een bekende haarstylist stylingadvies geven en kan men genieten van een full blow-dry sessie met de Dyson Supersonic-haardroger. In de twee weken na de opening maken alle bezoekers kans op een persoonlijke workshop thuis door het posten van een perfect hairselfie met hashtag #dysonhair

Op de woonafdeling van Hudson’s Bay is er ook de Dyson technologie shop-in-shop, meldt het merk. 'Hier staan experts klaar om de nieuwste Dyson-technologie uit te leggen en worden bezoekers aangemoedigd de producten zelf te gebruiken in de shop. Zowel de Dyson "Pure Hot+Cool Link"-luchtreiniger als de Dyson snoerloze stofzuigers zullen gedemonstreerd worden.'

Vandaag opent Hudson's Bay op het Amsterdamse Rokin. Lees hier meer. (PvWK)   

 

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken