Lieke Westendorp nieuwe manager Heineken Experience
- Food-en-retail
- 27 okt 2017 @ 09:24
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPersonalia
- 27 okt 2017 @ 09:24
- Peter van Woensel Kooy
Vanaf 1 december aanstaande, zal Lieke Westendorp (foto) starten als manager van de Heineken Experience. Hiervoor vervulde zij de rol van directeur Out of Home & Export bij Vrumona. Westendorp volgt voormalig Manager Heineken Experience Dirk Lubbers op.
Lieke Westendorp wordt verantwoordelijk voor het snel-groeiende onderdeel Heineken Experience van Heineken, dat in relatief korte is uitgegroeid tot een van de topattracties in Amsterdam. 'Aan Lieke de taak om dit succes verder uit te bouwen. Waarbij de focus zal liggen op kwaliteit en de bezoekerservaring. Lieke is in 2002 in dienst gekomen van Heinken als Commercieel Management Trainee. Daarna heeft zij diverse commerciële rollen vervuld waaronder manager Trade Marketing Vrumona en daarna manager Trade Marketing Heineken Horeca. Sinds 2015 is zij directeur Out of Home & Export Vrumona, waarbij zij een indrukwekkende volumegroei heeft weten te realiseren', aldus de brouwerij.
'Naast haar ondernemende karakter, is Lieke een betrokken mens met sterke sociale skills. Wij kijken er naar uit om haar in ons team te mogen verwelkomen', voegt collega Nanne van der Leer, Marketing & PR Manager namens Heineken Experience en Heineken International nog toe. Westendorp start per 1 december 2017. (PvWK)
Lieke Westendorp
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Manager Heineken Experience
- rol
- toeristen
- Heineken Experience
- experience
- museum
- Stadhouderskade
- betrokken
- karakter
- bier
- pils
- Lieke Westendorp
- Freddy
- Vrumona
- Heineken
- Out of Home & Export
- ondernemend
- attractie
- Dirk Lubbers
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
- [marketeer 199] Thijs Ekelschot -... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing