Matthijs Moeken van Jumbo naar Leen Bakker
- Food-en-retail
- 26 okt 2017 @ 13:32
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 26 okt 2017 @ 13:32
- Redactie MarketingTribune
Leen Bakker heeft Matthijs Moeken benoemd tot directeur marketing & formule. Moeken (40) is afkomstig van Jumbo waar hij de functie van CMO bekleedde. Daarvoor was hij in diverse functies werkzaam bij C1000 en Ahold.
Bij Leen Bakker wordt Moeken verantwoordelijk voor het merkbeleid en het blijvend actualiseren van de formule, een cruciale pijler onder de autonome en duurzame groei van Leen Bakker. ‘Leen Bakker is een winkel waar je als klant goede kwaliteit voor een zeer aantrekkelijke prijs kan vinden. Je kunt je huis gezelliger maken binnen je eigen mogelijkheden. Een dergelijke propositie spreekt mij als retailer bijzonder aan’, aldus Moeken.
Leen Bakker stelt ook een nieuwe CFO aan: Ernst de Kuiper (52) komt van Kwantum, net als Leen Bakker eigendom van Gilde Equity Management.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing